וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אדוני מעוניין לקנח בציפורן חודרנית?

7.11.2000 / 16:22

אסף ציפור על "ליגה של ג'נטלמנים", סדרה קומית חולנית על העיירה הכי ביזארית והכי מלוכלכת שיכולה להיות

רוצים את הדבר האחרון בתחום הקומדיה הטלוויזיונית? מהיום אפשר להשיג בווידאו את כל פרקי סדרת הטלוויזיה הביזארית "ליגה של ג'נטלמנים". זאת סדרה אנגלית קומית חולנית ששוברת, שוב, את כל מה שחשבתם שאפשר לעשות בטלוויזיה. שני צעירים מגיעים לעיירה קטנה, נידחת ועלובה בצפון אנגליה כדי לטייל בהרים, אבל אחד מהם נעלם. מישהו אנס, רצח ואכל אותו, כנראה.

אז ברוכים הבאים לעיירה הכי ביזארית, הכי מלוכלכת והכי חולנית שיכולה להיות. יש שם קניבלים, עובדי שטן ועובדת סוציאלית מטורפת. יש שם תאומות בעלות כוחות על-טבעיים לעצבן, אנשי עסקים חולי נפש, נהגי מוניות טרנסווסטיטים ומגדלי קרפדות. גרים שם אנשים שהדבר שהכי חשוב להם להבהיר מראש זה שאצלם בבית לא מאוננים. את כל התפקידים מגלמים שלושה שחקנים שלובשים כל פעם דמות אחרת, והם שלושתם יחד ה"ליגה של ג'נטלמנים".

לסדרה אין סיפור פרופר, כל פרק הוא בעצם סיבוב בעיירה, כשבכל פעם מחליטים לעצור בתחנה אחרת וכל פעם מגלים דמויות יותר ויותר ביזאריות. זה מצחיק עד דמעות ולא דומה לשום דבר שראיתם קודם. מלא המצאות ופשוט מבריק. את הקלטת שמכילה את כל העונה הראשונה של "ליגה של ג'נטלמנים" ניתן לרכוש דרך החנויות המקווננות. אני את קניותי עדיין עושה ב"בלאקסטאר", חנות הווידאו הכי טובה באיים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully