וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית 30: הקשר המדהים בין "צעירים חסרי מנוח" וערוץ 10

אביעד "צפניה" קדרון

24.10.2014 / 0:20

השבוע דווח כי תוכנית ההבראה של ערוץ 10 מסתמנת כהצלחה ואם העלילה הזו נשמעת לכם מוכרת, הרי שזה בגלל שערוץ 10 השיק בעברו תוכניות הבראה נוספות. ואז התחתן עם אביו החורג שהתגלה כסבתו. טור הטלוויזיה של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוסה מתמיד. שרון ניומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא יפתיע אף אחד אבל אני לא סובל את שרון ניומן. ברצינות, התרגיל האחרון שלה עבר כל גבול. מילא לשרוף את הבית של ויקטור וניקי ואז להאשים את המאניה דיפרסיה ממנה, כמה נוח, היא סובלת, אבל להחליף את תוצאות בדיקת ה-DNA של סאמר ובעצם לטעון שג'ק הוא אביה ולא ניק? די, יש גבול לכל תעלול. כל זה, כמובן, קרה כבר בשנה שעברה ב"צעירים חסרי מנוח" אבל רק עכשיו האמת יוצאת לאור. בערך.

לזכותה של שרון ייאמר שהיא לא זוכרת, כרגע (מודה שאני בפיגור של כמה שבועות), שהיא עשתה את מה שהיא עשתה כי ויקטור רצה לגלות את הסוד ששרון הסתירה, מצא בחורה צעירה שנראית בדיוק כמו קאסי, בתה של שרון שמתה לפני כמה שנים, והבחורה הצעירה שנראית בדיוק כמו קאסי קצת שיגעה את שרון וגרמה לה לעבור, מבחירה, טיפול בשוק חשמלי שגרם לה לאבד את הזכרון. הבחורה הצעירה, אגב, היא אחותה התאומה של קאסי שמתה. שרון, כמה נוח, לא היתה יכולה לממן אולטרה סאונד ולכן לא ידעה שהיא נושאת ברחמה תאומות – אחת נמסרה לאימוץ, אחת נגנבה.

בקיצור, אני לא סובל את שרון ניומן. איכשהו היא תמיד מצליחה להתקרבן ולגרום לכולם לרחם עליה למרות שבפועל היא תככנית לא קטנה. שרון ניומן מזכירה לי, מעט, את ערוץ 10. השבוע פורסם בוואלה! ברנז'ה כי ערוץ 10 סיכם רבעון רווחי. לפי הדיווח, תוכנית ההבראה של יוסי ורשבסקי עובדת. ולמה שלא תעבוד? קיצוץ במשכורות, דחיית חובות לרגולטור, עצירת הפקות. נו, אם אין הוצאות ויש רק הכנסות, מה הפלא שבערוץ סוגרים רבעון רווחי? פטנט אמיתי. משהו אומר לי שאם כולנו נפסיק לשלם ורק ניקח דברים בחינם, גם אנחנו נסגור רבעון רווחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תורידי את הטלפיים מניק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל לא זה הדמיון בין שרון ניומן לערוץ 10. כדי לכתוב את הטקסט הזה, ניסיתי להבין מהי תוכנית ההבראה של ערוץ 10 ופניתי לידידו הטוב של כל עיתונאי, גוגל. הזנתי "תוכנית הבראה ערוץ 10 בשדה החיפוש" ויצאתי לדרכי. זו כמובן היתה טעות של מתחילים כי הערוץ השיק יותר מתוכנית הבראה אחת בימי חייו. ככה זה, אתה חושב שאתה כותב על דבר אחד ואז מגלה שיש עוד מאותו הדבר. בדיוק כמו התאומות האבודות של שרון ניומן. כמעט שכחתי שזו לא הפעם הראשונה בה הערוץ מקצץ משכורות ועוצר הפקות. מעט מאכזב. הייתי מצפה מעצמי, כמכור לאופרות סבון, להכיר את כל קווי העלילה ולדעת שמה שהיה, הוא שיהיה. לא ראיתי את זה מגיע. השלהבת נפלה, הארזים התחתנו עם אביהם.

בינתיים, ערוץ 10 מאיים להשיק לוח שידורים חדש שהוא למעשה המשכו הישיר של לוח השידורים הקודם. המונח "עונה חדשה" הוא, לעיתים קרובות, שם קוד להמשך העונה הקודמת שנקטעה באמצע. העונה הקודמת המשעממת, יש לומר. לכן, ברשותכם, אמליץ לזנוח את ערוץ 10 שהמשך קיומו מוטל בספק ולאמץ תחביב חדש: צפייה ב"צעירים חסרי מנוח". "צעירים", כידוע, לא תסתיים לעולם ולכן מדובר בתחביב ארוך טווח. האמינו לי, צפייה ב"צעירים חסרי מנוח" תשפר את חייכם ותהפוך אותם למלאים יותר. ואם לא תמלא את חייכם, לפחות תגרום לכם לשנוא את שרון ניומן. גם זה משהו במציאות בה אנו חיים.

צופים גם ב"צעירים חסרי מנוח"? ספרו לנו בפייסבוק

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully