וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודכן: הבת מ"האני בו בו" שעברה התעללות מינית מגיבה על מעשי אמה

24.10.2014 / 18:33

רשת TLC ביטלה את להיט הריאליטי "האני בו בו", אחרי שגילתה כי אם המשפחה יוצאת עם בן זוגה לשעבר ששוחרר מהכלא באישומי התעללות מינית בבת 8. כעת מגיבה הקרבן על מעשי אמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני חושבת שיחסיי עם אמא נגמרו". אנה קארדוול ובתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת הכבלים האמריקאית TLC ביטלה היום (שישי) בפתאומיות את סדרת הלהיט שלה "האני בו בו", יום אחרי שב-TMZ חשפו כי אם המשפחה, שאנון (מאמא ג'ו??ן), התחילה לצאת עם מארק מקדניאל, בן זוגה לשעבר שב-2004 הואשם על ידי בית המשפט בהתעללות מינית בנסיבות מחמירות בילד או ילדה בני 8, שעל פי הדיווח קשורים בדרך זו או אחרת אל שאנון. לאחרונה מקדניאל שוחרר מהכלא אחרי שריצה את עונשו, ושאנון חמקה ממצלמות התוכנית כדי לחבור אליו שוב ושוב.

לנוכח הדיווח הכחישו בני משפחתה של שאנון כי היא יוצאת עם מקדניאל, טענו שלא התראו מזה עשור ושכל מעשיה הם לטובת הילדים, אולם TLC השתכנעה שמאמא ג'ון אכן נפגשה עמו וביטלה את התוכנית. בהצהרתה כתבה הרשת, "TLC ביטלה לאלתר את התוכנית 'האני בו בו' וסיימה את כל הפעילויות הנוגעות לסדרה. תמיכה בבריאות וברווחת כל הילדים יוצאי הדופן האלה היא העדיפות היחידה שלנו".

לא ברור כיצד ביטול הסדרה תורם לרווחתם של הילדים, והאם TLC נוקטת בצעדים נוספים כדי להגן עליהם.

עדכון (שבת, 25/10): בתה הגדולה של שאנון, אנה קארדוול בת ה-20, חושפת כי היא זו שעברה את ההתעללות המינית מידיו של מקדניאל (אם כי הוא הואשם ונכנס לכלא עקב מקרה אחר במקביל). לנוכח תמונות עדכניות שפורסמו ב-TMZ שבהן נראים אמה ומקדניאל ביחד, אמרה קארדוול, כיום נשואה עם תינוקת, כי היא פגועה ממעשי אמה. בשיחה עם Radar Online אמרה, "אני חושבת שיחסיי עם אמא שלי נגמרו".

במקביל מדווחים ב-TMZ כי גורמים ברשת TLC יצרו קשר עם קארדוול כדי לספק לה ייעוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully