וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן בייל: "משה רבנו היה סכיזופרני וברברי"

25.10.2014 / 22:28

במסגרת סשן עיתונאים לקידום סרטו החדש "אקסודוס: אלים ומלכים" המגולל את סיפור יציאת מצרים, היו לכריסטיאן בייל כמה מילים קשות על הדמות שאותה הוא מגלם, משה רבנו

הנה דרך מצוינת לירות לעצמך ברגל: כריסטיאן בייל מגלם את דמותו של משה רבנו בסרטו החדש של רידלי סקוט, "אקסודוס: אלים ומלכים", הצפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ובישראל בדצמבר, ומגולל (שוב) את סיפור יציאת מצרים. במסגרת שיחה עם עיתונאים בייל לא חוסך מילים קשות על משה, שעשויות בקלות להרחיק את קהל היעד העיקרי של הסרט - אנשים מאמינים. "אני חושב שהאיש היה כנראה סכיזופרני", אמר בייל, "ואחד מהאנשים הברבריים ביותר שקראתי עליהם מעודי".

במהלך סוף השבוע החלו אתרים ובלוגים נוצריים לפרסם את דבריו ולדוש בהם. הוליווד ריפורטר מפנה אל מבקר הקולנוע של האתר הנוצרי Patheos.com, פיטר צ'אטאוויי, המוטרד מהעובדה שבייל ממסה לשער מה התרחש בראשו של משה, כמו גם מראיון שנתן רידלי סקוט ואמר שבסרט רעידת אדמה היא הגורם לקריעת ים סוף. כריס סטון, יו"ר אגודת Faith Driven Consumer (צרכן המו?נע מאמונה), הסתייג אף הוא מדבריו של בייל. "אין שום דבר בהיסטוריה התנ"כית שתומך בכך", אמר סטון. "זוהי אינדיקציה לכך שצפוי להיות ניתוק עצום בין הפרשנות של בייל לבין ציפיות השוק".

בעבר החרימו Faith Driven Consumer את הסרט "המבול" של דארן ארונופסקי, מכיוון שסיפר את סיפורו של נח הצדיק תוך דגש על היבטים סביבתיים ולא על זעם האל על האדם. החרם הזה לא מנע מסרט להרוויח קרוב ל-360 מיליון דולר ברחבי העולם, מתוכם 101 רק בארה"ב, אבל לדברי סטון המפיקים היו יכולים להרוויח הרבה יותר. "כמו שאמרנו עם 'המבול', יש להם זכות לעשות מה שהם רוצים עם הסרט שלהם", אמר סטון, "אבל אנשים רבים פשוט אמרו, 'זה לא הסיפור שלי' ונמנעו ממנו. אנחנו יכולים לראות דבר דומה קורה עם 'אקסודוס'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully