וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בריטית: "אני מקיאה כשאני רואה את סיימון קאוול"

26.10.2014 / 14:12

בריטית בת 42 סובלת מפוביה לשופט "אקס פקטור" סיימון קאוול, והתסמינים כוללים בכי, הקאות וזיעה קרה. באופן טבעי, "אקס פקטור" שוחחו איתה בשידור כדי לרדת לשורש העניין

בשבוע שעבר דיווחו העיתונים בבריטניה על מישל הול, אישה בת 42 הסובלת מפוביה לשופט "אקס פקטור" ומפיק המוזיקה סיימון קאוול. הפוביה שלה ממנו כה חמורה עד שהיא בוכה, מקיאה ומזיעה כשהיא רואה אותו בטלוויזיה או בתמונות. "אין דרך לברוח ממנו", אמרה הול לעיתון הבריטי The Sun.

הבעיות החלו אצל הול כבר לפני עשר שנים, כאשר "אקס פקטור" החלה בבריטניה. היא סיפרה לעיתון הבריטי שהמראה של סיימון קאוול לבדו גורם לה לבחילה ממשית, וברגע שהוא מופיע בטלוויזיה או במגזינים היא נזעקת ונכנסת לפאניקה.

"ברגע שהוא נכנס לפריים עם החיוך שלו וקרץ, הרגשתי שאני מתכסה בזיעה קרה", סיפרה הול. "נאלצתי לעזוב את החדר ולשכב. מאז החרדה שלי רק הלכה והחמירה". בעלה המודאג לקח אותה לרופא כדי לברר מה לא בסדר איתה, והאבחנה הייתה חדש משמעית: הפוביה נגרמת על ידי שופט "אקס פקטור" סיימון קאוול. "הרופא הסביר שניתן לפתח פוביה כלפי אדם מסוים", אמרה. "הפוביה שלי חסרת היגיון לחלוטין. קיבלתי את הגזרה, אבל זה הרס את חיי".

התסמינים הללו אף החמירו במהלך העשור האחרון, וכעת נאלצת הול לקחת כדורים נגד דיכאון כדי לגבור על הפוביה שלה מקאוול ולנסות כמיטב יכולתה לחמוק מפניו, מה שקשה לעשות כי לדבריה "הוא בכל מקום". בכל זאת הצליחה הול לפתח שגרה שעוזרת לה להימנע מסיימון קאוול. "לדוגמא, כמעט בטוח שהוא יופיע בעיתונים ובמגזינים בימי ראשון ושני אחרי 'האקס פקטור'", אומרת הול, "לכן אני מקפידה להרחיק את עצמי מדוכני עיתונים בתחילת השבוע. באמצעות השיטה הזו יוצא שאני נחשפת אליו רק פעם בחודש בערך, וכשזה קורה אני עוצמת את העיניים וחושבת על משהו אחר".

אתמול במסגרת "The Xtra Factor" (תוכנית נלווית ל"אקס פקטור"), שוחחו המנחה שרה-ג'יין קרופורד והשופטים שריל קול, מלאני בי ולואי וולש עם הול בנוכחותו של סיימון קאוול, שלא פצה את פיו כדי לא להבהיל את המסכנה, בזמן שעמיתיו נהנו להשפיל אותו. צפו בקטע למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully