וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לסדרה "תשעה חודשים": "יש לי תחושה שהפעם זו הפעם"

30.10.2014 / 0:45

הסדרה החדשה של קשת עוקבת אחר מספר זוגות משלב ההחלטה על כניסה להריון ועד ללידה עצמה, בהם חד הורית, זוג שעושה זאת מתוך לחץ משפחתי וזוג אחר שסבל הפלות בעבר. צפו בקטע

צילום מסך

היום (חמישי) מתחיל בקשת בערוץ 2 הפרויקט התיעודי רחב ההיקף "תשעה חודשים", סדרה העוקבת אחר 100 זוגות משלב ההחלטה על כניסה להריון ועד ללידה עצמה. הפרויקט הוא ניסוי חברתי ראשון מסוגו בישראל שכינס מאה זוגות המשקפים את החברה הישראלית על גווניה, במטרה לאפשר מעקב אחר התהליך המרגש בדרך ליצירת חיים. התכנית תנוע על ציר כרונולוגי משלב הניסיונות, דרך בדיקת ההיריון ועד ללידה עצמה.

מדובר במסע הרצוף ברגעי קרבה מרגשים, אך גם במשברים וקונפליקטים. עבור חלק מהזוגות מדובר בילד ראשון, אצל אחרים במשפחה מרובת ילדים, ויש גם מי שעבורם זהו פרק ב' של הזוגיות. בתחילת העונה נאספים יחדיו כל 100 הזוגות לבדיקת הריון ראשונה לפני תחילת התהליך, ולאחר מכן הסדרה עוקבת אחר כמה מהם אחריהם באופן צמוד, ביניהם זוג בשנות השלושים לחייו שנכנס לתהליך בעיקר עקב לחץ ההורים, אישה המבקשת להפוך לחד הורית בגיל 42, זוג דתי שעבר ארבע הפלות ונמצא במשבר אמונה, וזוג שיעשה הכל כדי להביא לעולם בת אחרי שני בנים.

הפורמט, המשלב סיפורים תיעודיים של הזוגות ופאנל מומחים ויועצים באולפן, שודר עד כה בהצלחה באנגליה, דנמרק והולנד. בניגוד לגרסאות אחרות ששמו דגש רב על הפן הרפואי-ייעוצי, הגרסה הישראלית של קשת תמקד את הפן המחקרי בסדרה בהיבט הרגשי חברתי.

בקטע שלפנינו משוחחת רעות, אחת מכוכבות הסדרה, עם חברתה ומספרת לה כי יש לה תחושה שהפעם היא הפעם ושנכנסה להיריון. צפו בו למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully