וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה גברית אמיתית: הצצה להצגה "ללכת עד הסוף"

30.10.2014 / 0:47

הקומדיה הבריטית האהובה "ללכת עד הסוף" הופכת למחזמר במסגרת הסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין. ששה גברים שפוטרו מעבודתם במפעל הפלדה מחליטים להפוך לצ'יפנדיילס. צפו בקטע מתוכה

צילום: רדי רובינשטיין

זמן קצר לאחר ההצלחה המסחררת של הסרט "ללכת עד הסוף" (שהיה מועמד לארבעה פרסי אוסקר וזכה באחד) הועלתה על במת ברודוויי הגרסה המוזיקלית שלו, שסחפה קהל בכל העולם וקטפה פרסים יוקרתיים רבים. המחזה מגולל את סיפורם המרגש של ששה גברים שפוטרו ממפעל הפלדה בו הועסקו, והחליטו להחזיר לעצמם את כבודם העצמי והכרה חברתית דווקא באמצעות מופע חשפנות נוסח הצ'יפנדיילס שבו הם מחליטים "ללכת עד הסוף" ומצליחים להותיר את הצופים, בהם בנות זוגם ואנשי העיירה, עם פה פעור.

את הגרסה הישראלית מביים שוקי וגנר, שביים בסטודיו את "מופע האימים של רוקי", והתוצאה היא מופע מצחיק ונוגע ללב בביצוע תלמידי שנה ג' ובליווי תזמורת חיה. העלאת מחזמר מושקע כהפקה אחרונה של תלמידי שנה ג' הפך כבר למסורת בסטודיו, ובשנים קודמות מחזות הזמר קצרו הצלחה אדירה, ביניהם "סיגל" ע"פ חייו של אריס סאן בבימוי צדי צרפתי, שעלה לאחר מכן ב"הבימה", "צומת וולקן" ו"שיקאגו" (עם רונה-לי שמעון ושני קליין), "שרול" (שעולה היום כהפקה עצמאית עם הקאסט המקורי בכיכובו של אלכס קרול), וכמובן "מופע האימים של רוקי" בבימויו של וגנר ובהשתתפותה של אגם רודברג, שהיה לאחד המצליחים בתולדות הסטודיו.

המחזה יעלה החל מ-6 בנובמבר בכל ערב ב-20:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully