וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: בליל כל הקדושים אף אחד לא הולך לקולנוע

2.11.2014 / 10:24

החג המפחיד מכולם שלח את האמריקאים לרחובות ולא לבתי הקולנוע ו"חיית הלילה" מנצל את המצב כדי לזכות במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. זה לא אמור להימשך יותר מדי זמן

יח"צ - חד פעמי

מעט מאוד קרה באולמות הקולנוע בארצות הברית בסוף השבוע האחרון. בהאלווין, ליל כל הקדושים, רוב העם יצא לבלות, ובהיעדרו של סרט אימה חדש ומעניין שישתלב באווירת החג, בתי הקולנוע היו שוממים למדי. ג'ייק ג'לינהול הרוויח מזה: "חיית הלילה", הסרט שבו הוא מגלם צלם עיתונות שאפתן וחסר מוסר, אמנם זכה להרבה שבחים מהביקורת, אבל הנושא הקודר וההומור השחור שלו לא גורמים לו להיראות כמו שובר קופות. הסרט הכניס כ-12 מיליון דולר – אבל בגלל החוסר בתחרות, זה הספיק כדי להביא אותו אל המקום הראשון בטבלה השבועית.

"Ouija", סרט האימה המשמעותי היחיד בטבלה, ניצל את חג הפחד כדי לרדת באופן לא נורא מדי במורד הטבלה: הסרט הוסיף להכנסותיו השבוע כ-10 מיליון דולר, ובסך הכל הגיע כבר לכ-34 מיליון דולר – כנגד תקציב של כ-5 מיליון בלבד. במונחי הכנסות מול הוצאות, זאת הצלחת ענק. "זעם" ירד למקום השלישי עם כ-9 מיליון דולר, אבל מבחינת הכנסות כוללות, עדיין אין בטבלה מי שיתחרה עם "נעלמת" (מקום חמישי) שצבר כבר 135 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

ומה עם סרטים חדשים נוספים? העשיריה הגדולה נקיה מהם לגמרי. דווקא יצא השבוע סרט אחד כזה: "לפני השינה", מותחן האמנזיה המופרך עם ניקול קידמן, שהגיע אלינו כבר לפני חודש והספיק מאז כבר כמעט להיעלם לגמרי מהמסכים. נדמה שבאמריקה אף אחד לא הרגיש שהוא אפילו הגיע: הסרט צפוי לסיים את סוף השבוע עם הכנסות של כ-2 מיליון דולר – אפילו לא מספיק כדי להכניס אותו לעשיריה.

סדר הגודל של המספרים בטבלה צפוי להשתנות באופן דרסטי בשבוע הבא, בו יצאו "בין כוכבים" של כריסטופר נולאן ו"שישה גיבורים" של דיסני, וכל אחד מהם עשוי להכניס יותר מכל עשרת הסרטים המובילים השבוע יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully