וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם Totemo

3.11.2014 / 0:20

טוטמו (רותם אור) מוציאה אי.פי חדש בשם "Heavy as My Dreams" וכותבת לוואלה! תרבות על האלבומים שסובבו לה את הראש ואת הלב. האזינו לבחירות

Totemo, רותם אור. מיכאל טופיול,
"ככה זה כשפוגשים את ההשפעה המוזיקלית הכי גדולה". Totemo/מיכאל טופיול

Kate Bush - The Dreaming

"מהרגע הראשון שראיתי את קייט בוש עולה על הבמה בלונדון באוקטובר האחרון, בצניעות ושמחת חיים, מיד הרגשתי את הדמעות עולות ולא היה טעם בכלל לנסות לעצור את השטף. ככה זה כשפוגשים את ההשפעה המוזיקלית הכי גדולה שלך אחרי כמעט 30 שנות היכרות. את האלבום הזה ספציפית בוש הגדירה כ'האלבום בו השתגעתי' (תרגום חופשי). וזאת בדיוק הסיבה שאני מאוהבת בו. כל כך חסר רסן ומלא דמיון ומשחק. תענוג שפשוט לא מפסיק לצמרר אותי לאחר אינסוף האזנות".

The Books - Thought For Food

"מצוין כאן תקליט ספציפי של דה בוקס - פשוט כי הוא היה הראשון שלהם שהכרתי. אבל בעצם גוף העבודה שלהם כולו השפיע עליי בצורה חזקה מאוד. זו מוזיקה שקטה (בדרך כלל), מרתקת (תמיד), ומלאה באנקדוטות וסימפולים מחיים של אנשים אחרים. איכשהו זה מצליח לרגש בטירוף. קסם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Pixies - Doolittle

"כמה אגרסיות, כמה אהבה, כמה מיסתורין, ואיזו כמות בלתי נתפסת של אנרגיה שפשוט לא נגמרת. איך אפשר בכלל להתנגד לתקליט הזה? גם ההפקה המוזיקלית פה בכלל לא מובנית מאליה. התקליט הזה פשוט פתח לי את האוזניים ואת הראש לאפשרויות שלא ידעתי שקיימות לפני כן. במיוחד אוהבת את האופן שבו פרנק בלאק מרשה לעצמו לכתוב על איזה נושא בעולם שבא לו ולא מרגיש צורך להסביר על מה הוא מדבר בכלל".

The Shins - Oh, Inverted World

"האלבום הזה תפס אותי ולא שחרר לתקופה ארוכה מאוד. השירים כל כך פופיים וכיפיים אבל המילים שלהם כל כך חזקות וחכמות. האלבום הזה גם מאוד מרגיע את הצורך הרגעי באסקפיזם. אני לא כאן - אני בכלל בחוץ, הולכת בשלג, במקום אחר".

Cat Power - Moon Pix

"אלבום הדיכאון האולטימטיבי שלי, מלא בתהומות שלא נגמרים. לו-פיי כבד מאוד, שהדגים לי שלפעמים טעויות זה הדבר הכי מרגש שיש".

הודעה חשובה:

הא.פי של Totemo יוצא היום (שני) בלייבל BLDG5 ומוכן שתניחו עליו אוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully