וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהד פישוף: "סטאריות לא קשורה למה שאני אוהב לעשות"

3.11.2014 / 0:17

"איכזבתי ציפיות של אנשים מספיק פעמים כדי שלא יהיו להם ציפיות ממני", אומר אהד פישוף, אמן רב תחומי ומי שהיה מנהיג "נושאי המגבעת", לקראת ערב יחיד בו יציג שתי עבודות

כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: אביתר חלימי

"איכזבתי ציפיות של אנשים מספיק פעמים כדי שלא יהיו להם ציפיות ממני", אומר לוואלה! תרבות אהד פישוף, אמן רב תחומי היוצר בתחומי הסאונד, המחול, המופע והאמנות הפלסטית, שפרץ לתודעה באמצע שנות השמונים כמנהיג להקת נושאי המגבעת. הדברים נאמרו בתשובה לשאלה האם אנשים מאוכזבים מכך שהוא אינו מתגעגע לימי "נושאי המגבעת". פישוף עונה גם לתהיות מדוע לא הוציאו עם חבריו לשעבר ללהקה חומרים וסקיצות שלא ראו אור של "נושאי המגבעת", למה הרכבו "בני המה" לא המשיך בפעילות בשעה שיש קהל שרוצה להמשיך לשמוע אותו שר, ולמה הוא מתרחק כל כך מסטאריות.

בנוסף, פישוף מספר בריאיון על שתי העבודות שיעלה בערב יחיד ביום רביעי (5 בנובמבר) במסגרת התוכנית "בת שבע מארחת" במרכז סוזן דלל בתל אביב, במה שמוגדר כ"ערב למופיע בודד, מסך וידאו וכלי נגינה". עבודה אחת נקראת " A Lecture on Architecture" ובה אלקטרוניקה חיה, טקסט וצילומי ארכיון הופכים לתמהיל פואטי של סאונד, ארכיטקטורה ומדע בדיוני. העבודה נוצרה בשיתוף עם ארכיון אדריכלות ישראל, והיא מוגדרת כפסקול חי לקולאז' דימויים נדירים של אדריכלות ישראלית עתידנית משנות השישים והשבעים. העבודה הועלתה לראשונה במרכז לאמנות עכשווית 2012. ואילו "HD" היא עבודת מופע ומחזור שירים, למי שמוכן למתוח את ההגדרה לשיר. היא עושה שימוש תיאטרלי בפורמט המצגת התאגידית ומאפייניה הם אינפוגרפיקה משובשת, אנימציה פרימיטיבית, מבני שיר לא שגרתיים, דמויות קול מרובות, פולק בדיוני ורעש. העבודה הוצגה לראשונה השנה בפסטיבל "פרינט סקרין", והינה בתמיכת הקרן החדשה לקולנוע ולטלוויזיה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully