וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: "שחקני הסדרה צפו בבדיקה הרקטלית שלי ללא רשותי"

3.11.2014 / 10:38

גבר תובע גורמים של הסדרה הקנדית "Saving Hope" ושל בית החולים בעיר הקנדית ברמפטון על כך שללא ידיעתו צפו בו שחקני הסדרה במסגרת תחקיר שערכו לתוכנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי "Saving Hope" רגע לפני ששמעו על התביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו סדרות רפואיות רבות גם הסדרה הקנדית "Saving Hope" מעדיפה שהפרטים הרפואיים בה יהיו מדוייקים ככל הניתן. לשם כך היא שלחה כמה משחקני הסדרה לחזות בבדיקה רקטלית אמיתית בבית החולים בעיר ברמפטון, קנדה, אלא שהמטופל לא נתן לכך את הסכמתו, ולטענתו גרמו לו להבין כי אלה הם מתמחים של בית החולים. כעת הוא תובע את בית החולים, את הרופא וגורמים מטעם הסדרה.

הגבר, וולטר פישר, הובהל לחדר המיון באוקטובר 2012 עקב בעיות מעי. כאשר הרופא בדק אותו היו עמו גבר ואישה שמאוחר יותר הבין פישר כי הם שחקנים או תחקירנים מטעם הסדרה "Saving Hope", שהיו לבושים במדי בית החולים ועל כן הניח כי הם חלק מהצוות הרפואי. על פי התביעה, פישר טוען כי הרופא גרם לו "בכוונה ו/או ברשלנות" להבין שמדובר באנשי מקצוע והסתיר ממנו את כוונותיהם האמיתיות.

"הוא היה המום לחלוטין ומאוד נסער", אמר עורך דינו, דגלאס אליוט. "הוא אדם מאוד פרטי ועצם המחשבה שזרים הביטו בו במסגרת הנסיבות האלה משפילה ומהווה חדירה מגעילה לפרטיות שלו. הנאשמים לא הודיעו לו שהתכלית היחידה של נוכחותם שם היא לקיים תחקיר רקע עבור הסדרה 'Saving Hope'".

מטעם חברת ההפקה דחו את טענותיו של פישר ומסרו: "למרבה הצער, אנשים יכולים לתבוע על מספר רב של דברים, בין אם יש להם בסיס לכך ובין אם לא. אנחנו לא חושבים שיש לו עילה כלל".

  • עוד באותו נושא:
  • Saving Hope

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully