וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגפת זומבים ללא ספק תתרחש, השאלה היא מתי"

3.11.2014 / 11:19

מומחה זומבים פוסק בוודאות שמגפה כזו תתרחש. כשם שתהיה רעידת אדמה בלוס אנג'לס, "אי אפשר לדעת מתי זה יקרה, אבל כל מומחה יגיד לך שזה כבר אמור היה לקרות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו שלא טרח לבדוק את פייסבוק ולראות אם החלה האפוקליפסה. מתוך "המתים המהלכים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חשבתם ש"המתים המהלכים", "זי ניישן" או "זומבילנד" הם נחלתן של יצירות תרבות ובידור בלבד, מומחה הזומבים מאט מוק מציע לכם לחשוב שנית. בראיון עם האפינגטון פוסט אומר מוק שמגפת זומבים ללא ספק תתרחש: "אני לא יודע אם זה צפוי לקרות בימי חיינו, זה יכול לקרות מחר או בעוד מאה שנה. אני מסתכל על זה באותו אופן שאחרים רואים רעידת אדמה בלוס אנג'לס. אי אפשר לדעת מתי זה יקרה, אבל כל מומחה יגיד לך שזה כבר אמור היה לקרות. זה יכול לקרות בכל רגע. אז ככה בערך אני רואה את מגפת הזומבים".

מאט מוק הוא סופר וחבר פאנל רשמי ב-"Talking Dead", תוכנית הפאנל של רשת AMC העוסקת ב"המתים המהלכים", ובעיקר הוא מייסד של "אגודת מחקר הזומבים", מועדון המונה מאות אלפי חברים ברחבי העולם, בכללם חוקרים ופרופסורים מאוניברסיטאות נחשבות, ואף במאי סרט הזומבים המכונן "ליל המתים החיים", ג'ורג' רומרו.

"אנחנו שואלים שאלות מהפן המדעי", אומר מוק. "אם זומבי אכן יופיע על מפתן דלתך, איך הוא ייראה? מה יהיה הריח שלו? איך הוא יצוד אותך? איך המוח שלו יעבוד? ואז אנחנו מעריכים מזה אילו מחלות קיימות יגרמו למוטציות בדרכים מוזרות כאלה שאנחנו לא מבינים, או בהתאם לתיאוריה של כיצד זומבי בעולם האמיתי יתנהג, אנחנו מחפשים שיטות הישרדות לעולם האמיתי".

בין ההצעות שמונה מוק להתמודדות עם הזומבים: אבחנו מגמות בפייסבוק וביתר הרשתות החברתיות, אגרו אספקה (לא תרצו להיתקע בלי נייר טואלט בעולם פוסט-אפוקליפטי) ואל תתרחקו מהבית - יהיה לכם קל להתמודד עם המוני הזומבים שצובאים עליכם אם תתמקדו בשטח המוכר לכם. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully