וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הבי בי סי ומפיק ה"דיילי שואו" יגיעו לכנס בנושא הומור לשינוי חברתי בירושלים

3.11.2014 / 15:12

מנכ"ל הבי בי סי דני כהן, מפיק ה"דיילי שואו" סטיב בודו והתסריטאי לי אייזנברג, מיוצרי "המשרד" האמריקאי, יגיעו לארץ לכנס בנושא קומדיה לשינוי חברתי שיתקיים בדצמבר בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני כהן, מנכ"ל הבי בי סי, אחד מאורחי הכנס בנושא הומור לשינוי חברתי בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחרי הקיץ האחרון, שבו אתגר דלי הקרח הוכיח לכולם שקומדיה יכולה לגרום לשינוי ולגרום לכל העולם לדעת מה זה ALS, רצינו לנצל את הכוח הזה של הקומדיה בשביל להזיז דברים. ברעש שיש מסביבנו כל הזמן הקומדיה היא עדיין כלי אפקטיבי להעברת מסרים. התובנה הזאת, מרגע שניסחנו אותה, כולם ידעו על מה אני מדבר בשניה", כך אומר לוואלה! תרבות עמרי מרכוס, עורך התוכן של כנס בינלאומי בנושא קומדיה לשינוי חברתי, " COMEDY FOR A CHANGE" שמו. הכנס יתקיים ב-21-22 בדצמבר בסינמטק ירושלים, וישתתפו בו קומיקאים, סטיריקנים, כותבים ואנשי טלוויזיה בכירים מרחבי העולם.

בין משתתפי הכנס: מנכ"ל הבי בי סי דני כהן, התסריטאי זוכה האמי לי אייזנברג (מיוצרי "המשרד" האמריקאי), מפיק ה"דיילי שואו" סטיב בודו, הקומיקאי הדני עומאר מרזוק, יונית לוי, מולי שגב, ליאור שליין, עוזי וייל, רד אורבך, במאי הקולנוע גאזי אלבוליווי, נטלי מרכוס, אסף בייזר ומיקה אלמוג. בני מורן מפיק את הארוע. מרכוס, עורך התוכן של הארוע, הוא ראש הקריאטיב בחברת ELECTRIC-SHEEP. בעברו כתב לתוכניות בידור מובילות כמו "ארץ נהדרת" ואחרות. ב-2009 זכה במלגת לימודים של ארגון הEMC - אקדמיית הפורמטים. מאז הוא מרצה, כותב ושופט בתחרויות טלויזיה שונות בעולם ביניהן ה"אמי" הבינ"ל, רוז-ד'ור ועוד. בארבע השנים האחרונות עבד תחת חוזה אקסקלוסיבי עם תאגיד המדיה הגרמני RED ARROW עבורם פיתח תוכניות לחברות התאגיד בארה"ב, אנגליה וסקנדינביה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו רוצים להראות לעולם שבישראל יש סצנת קריאייטיב שאין בשום מקום אחר". עמרי מרכוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוכנית הכנס: ועידת השלום הלא דיפלומטית – פאנל בהשתתפות שני קומיקאים מוסלמים, שני קומיקאים יהודים ומתווך דיפלומט אמריקאי חסר פניות; איך יוצרים את הסרטון הויראלי הבא? ניתוח מקרי מבחן ודיון בנושא; שבירת שיא העולם בחדר כותבים הכי בינלאומי שייצור מערכון בזמן אמת; כותבי "המשרד" מארצות הברית, גרמניה וישראל במפגש פסגה שיתרכז בשאלה: איך אפשר להתעלות מעל מגבלות תרבותיות וגיאוגרפיות; דיון נפיץ בנושא טאבו בקומדיה בו הפוליטקלי קורקט נשאר מחוץ לחדר; פאנל: איך ניתן לקדם מסרים חברתיים ולחולל שינוי באמצעות הומור?; כותבים בוחרים את המערכון שגרם להם לבחור במקצוע; סדנת "ספיד דייטינג" שתפגיש בין נציגי ארגונים חברתיים לכותבים במטרה לנפק תוצרים מידיים; ומחווה לג'ואן ריברס.

"זה קצת כנס נגד כל הסיכויים", אומר מרכוס, "אנחנו מביאים למרכז הסכסוך את מיטב הכותבים הקומיים בעולם. זה דבר שלא נעשה דומה לו בעולם, אין לזה תקדים. ההיענות היתה פשוט מדהימה. כל מי שביקשתי שיבוא, אמר כן. כולם נרתמו לזה בצורה מפתיעה, מכל העולם היו בעניין - מדרום אפריקה, מקנדה, ומארצות הברית הכותב הראשי של הדיילי שואו. לא קיבלנו אפילו 'לא' אחד. אלה שלא יכלו מבחינת לוחות זמנים תרמו לנו פוסטים לבלוגים, ובהם היוצרים של משפחת סימפסון וג'קי מייסון. כולם נורא נרתמים ומבינים את הכוח של מה שאנחנו יכולים לעשות פה. זה מאוד מרגש. אנחנו רוצים להראות לעולם שבישראל יש סצנת קריאייטיב שאין בשום מקום אחר. אנחנו רוצים לחשוף לעולם את הפנים היפות של התעשיה. מתוך הנסיון הרב שלי בנסיעותיי בעולם, אני יודע שאנשי תעשיית הקריאייטיב בישראל הם באמת הטובים בעולם. הכנס הזה יקום וייפול על כמה שנצליח להפיץ את המסר שקומדיה יכולה לעשות שינוי, ושישראל היא מדינה מאוד קריאטיבית".

כרטיסים בעלות של 450 ש"ח ניתן להשיג כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully