וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מרתה ויינרייט

5.11.2014 / 0:05

אמנית וזמרת הפולק מתכוננת להופעה בישראל ומספרת לוואלה! תרבות על האלבומים ששמעה בילדותה (המשותפת עם רופוס ויינרייט!) והפכו לחלק ממנה. הקשיבו לבחירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Jimmy Cliff - The Harder They Come

"האלבום האהוב עלי כילדה. בחורפים הקרים, עמוק בתוך בגדי החורף שלנו, כשהשלג יורד בחוץ, בני הדודים שלי ואני היינו חורשים על האלבום הזה ומנגנים אותו שוב ושוב, מתעלמים ממזג האוויר ומדמיינים שאנחנו בכלל ברחובות הקשוחים של ג'מייקה. האלבום הזה מעורר בי זיכרונות ילדות מתוקים".

Everly Brothers - Songs Our Daddy Taught Us

"אלבום אהוב מהילדות. לאלבום הזה שמור מקום מיוחד בלב שלי כיוון שהוא היה האלבום האהוב על אמי המנוחה (זמרת הפולק Kate McGarrigle) היא נהגה להשמיע אותו לאחי ולי, להסביר וללמד אותנו את השירים. המוזיקה היא חלק נפרד מהבית שלנו ואיך שגדלנו - המשפחה שלנו מתקשרת דרך המוזיקה עד היום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Murray Head - Say It Ain't So Joe

"אלבום מיוחד ומעניין. אני אוהבת במיוחד את המנעד הקולי של מורי הד, ואת הגיוון הרב בשירים. הוא כל כך שונה ממה שגדלתי עליו אבל מצאתי בו משהו מרתק שסחף אותי לעולמות חדשים".

Ofra Haza - Im Nin'Alu

"גילוי נאות: הקשבתי רק לסינגל, אבל בנות הדודות שלי ואני רצינו להיות עפרה. היה בה משהו כל כך מקסים ואקזוטי. כן, גם רופוס חלק אתנו את הרצון הזה! איך אפשר להאשים אותו?"

Marianne Faithfull - Broken English

"אלבום קלאסי מאת יוצרת מקורית שתמיד בוחנת את הגבולות. השירים האהובים עלי הם 'why'd you do what you did' וכמובן 'ballad of lucy Jordan'. מריאן היא מקור השראה לכולנו. האלבום הזה השפיע עלי בכל כך הרבה רמות, אני חושבת שמריאן גרמה להרבה מאיתנו לתפוס את הגיטרה בפעם הראשונה ולהתחיל ליצור מוזיקה".

Loudon Wainwright - More Love Song

"אני לא כל כך אובייקטיבית כי מדובר באבא שלי אבל זה פשוט אלבום מופלא. יש בו עדינות שמרגשת אותי עד היום".

Kate & Anna McGarrigle - La vache qui pleure

"אני אוהבת כל אחד מהאלבומים של אמא ודודה שלי. המוזיקה שלהן ליוותה אותי לאורך שנות הילדות ועיצבה אותי אישית ומקצועית כאחד. האלבום הזה באופן ספציפי הוא פנינה שלא רבים מכירים ואני חושבת שאולי דווקא בגלל זה הוא האהוב עליי במיוחד. יש בו משהו שמרגיש לי פרטי".

הופעות קרובות:

מרתה ויינרייט תופיע ב-6 בנובמבר בזאפה תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully