וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום אמנותי: יוצר קולנוע ליטאי מציע תמונות עירום שלו בתמורה למימון

5.11.2014 / 13:23

גם זו דרך להפיק את הסרט שחלמתם לעשות - יוצר קולנוע מליטא מציע לגולשים לממן את סרטו ובתמורה יקבלו תמונה שלו בדרגה כזו או אחרת של עירום - ככל שסכום התרומה גבוה יותר, כך יחשוף יותר עור

קיקסטארטר. קיקסטארטר, צילום מסך
רומאס זבארוסקס מספק טעימה/צילום מסך, קיקסטארטר

עזבו הדלפות, הנה ההזדמנות שלכם להרוויח את תמונות העירום שאתם חפצים בהן: יוצר הקולנוע הליטאי הצעיר רומאס זבארוסקס כבר השתמש בקיקסטארטר בעבר כדי לממן את שני סרטיו הקודמים, אבל עבור סרטו הנוכחי הוא מציע תמורה חדשה: תורמים של מעל 50 דולר יקבלו תמונה שלו בדרגה כזו או אחרת של עירום, חתומה על ידו. ככל שסכום התרומה גבוה יותר, כך יחשוף יותר עור.

הסרט החדש של זבארוסקס, דרמת פשע אקספרימנטלית, נקרא "You Can't Escape Lithuania" ("אי אפשר לברוח מליטא") והוא מככב בו בתפקיד עצמו, יוצר קולנוע הומו שעוזר לחברתו השחקנית להימלט אחרי שרצחה את אמה וגנבה את כספה, ומצרף אל המסע המסוכן את בן זוגו המקסיקני. ליטא אינה מקום חביב במיוחד עבור הומוסקסואלים, ובדומה לארצות כרוסיה ואוגנדה הפוליטיקאים שלה מחוקקים חוקים שנועדו להעניש ולכלוא אותם. גם סרטיו הקודמים של זבארוסקס עסקו בפוליטיקה ובסקס.

אם אתם לא בעניין של תמונות שלו ובכל זאת רוצים לתרום, תוכלו לעשות זאת עבור עותק דיגיטלי של הסרט הגמור, חולצות ושאר פיצ'פקעס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully