וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 19: תנו לחלוץ שד בשקט

6.11.2014 / 6:02

צ'לסי הנדלר מתעקשת על זכותה להתפשט באינסטגרם, דודה של האני בו בו נחלץ לעזרתה, וואן דיירקשן פוגעים בקופים, עקרות בית אמיתיות מטיחות כוסות ועוד חדשות טראש ועונג

בית חדש להאני בו בו?

פרשיית הפדופיליה שמסעירה את אמריקה ממשיכה להסתעף. כזכור, בחודש שעבר ביטלה רשת TLC את התכנית המצליחה שלה "האני בו בו", בעקבות מערכת יחסים שחידשה אם המשפחה, מאמא ג'ון, עם בן זוג קודם - פדופיל מורשע שהתעלל מינית בבתה הבכורה אנה כשהיתה ילדה. בזמן שהרשת מתנערת מהמשפחה והרשויות מאיימות להוציא מהבית את אלנה בת התשע ואת אחיותיה, נכנסה דמות חדשה לתמונה: לי תומפסון, דודה הגיי של האני בו בו המכונה "פודל", מתכנן כעת להגיש בקשה למשמורת זמנית על אלנה. תומפסון, נשא HIV, וארוסו חקרו בנושא ומצאו כי ברשותם האמצעים הכלכליים הנדרשים לשם קבלת חסות על הילדה-כוכבת. זו הפעם הראשונה בה הפרשה המחרידה הזו מקבלת תפנית משמחת עבור הילדה-כוכבת, והשאלה הנשאלת כעת היא מה יהיה על אחיותיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדוד הטוב לי ישמור על האני בו בו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצילו את הפטמה, הצילו את העולם

"כל מה שגבר יכול לעשות — לאישה יש הזכות לעשות טוב יותר", כתבה צ'לסי הנדלר מתחת לתמונה שהעלתה לאינסטגרם, בה היא נראית דוהרת על סוס בחזה חשוף לצד תמונה דומה של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. זוהי קריאת תיגר של הקומיקאית על האפליה ברשת החברתית, המאפשרת פרסום תמונות של גברים בחזה חשוף אך מוחקת תמונות דומות של נשים. ואכן, התמונה המדוברת הוסרה מהרשת והנדלר העלתה אותה פעמיים נוספות לפני שחשבונה נחסם זמנית. הנדלר היא לא הראשונה שקוראת "לשחרר את הפטמה", מוקדם יותר השנה יצאה סקאוט, בתם של דמי מור וברוס וויליס, בקמפיין #FreeTheNipple לאחר חסימה דומה מצד אינסטגרם, אליה הצטרפה מיד ריהאנה שחוותה מחיקות בעצמה. הסיבות להשתתפות הפתאומית של הנדלר במאבק נותרות עמומות, אבל במידה ותצליח להביא לשינוי נשמח לראות אותו מנסה להתעלות על פוטין גם מחוץ לאינטרנט. באוקראינה, נגיד.

צ'לסי הנדלר. אינסטגרם, צילום מסך
מצא את ההבדלים. צ'לסי הנדלר חושפת/צילום מסך, אינסטגרם

קופים ונהנים

בשבוע שעבר שחררו חברי וואן דירקשן שיר חדש, שזו סיבה למסיבה עבור כל הגזע האנושי, אבל לקופים — קצת פחות. בקליפ ל-Steal My Girl נראה חבר הלהקה לואי טומלינסון כשהוא משחק עם קופיף חבוש במשקפי שמש, כמו גם עם דני דה ויטו, המגלם את תפקיד הבמאי. השתתפותו של השימפנז בצילומים עוררה על הלהקה את זעמו של ארגון זכויות בעלי החיים "פיטה", שדורשת שהלהקה תערוך מחדש את הוידאו. לטענתם, מה שאתם לא רואים בסרטים בהשתתפות גורי קופים הם את החלקים הפחות נעימים בהם הם מופרדים מאימם ועוברים התעללות בזמן ההכנות לצילומים. הדאגה הכנה של הארגון לזכויותיו של הקופיף האומלל בהחלט מחממת את הלב, אבל מי ידאג לזכויותיו של דני דה ויטו?

בגוף אני מבינה

פארה אברהם ממשיכה לעשות כותרות וכסף ממוצרים שלא חשבתם שמישהו ירצה אי פעם לקנות. כוכבת הריאלטי הספיקה לעשות כברת דרך מאז התפרסמה בתכנית "בת 16 ובהריון", וכיום, בגיל 23, הספיקה להשתתף בסרטים (פורנוגרפיים, אבל עדיין סיפורי אהבה טובים יותר מ"דמדומים"), להוציא אלבום וגם לכתוב כמה ספרים. ההרפתקאה העסקית האחרונה שלה, אולי ואולי לא בהשראת הסרט "שכנים", היא סדרה של צעצועי מין המעוצבים על פי יציקות מגופה שלה. קשה שלא להתרשם מהמיזם הזה, ומאברהם עצמה, שמצליחה להתעשר בזמן שהיא נשארת נאמנה לאמת, ולגוף שלה.

פארה אברהם. טוויטר, צילום מסך
מגרה. פארה אברהם/צילום מסך, טוויטר

עקרות במשרה מלאה

בעוד שבועיים תעלה העונה החמישית של "עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס", ורף הציפיות מרקיע שחקים. הקדימון לקראתה, ששוחרר השבוע, הוא כמו מערכון של סטפון ב"סאטרדיי נייט לייב" — יש בו הכל: קללות, מכות, משקאות שנזרקים לעבר פרצופים וכוסות מנופצות בזעם. מה אתם יודעים, אפילו הארי המלין, שרק בשבוע שעבר איים שלא ישתתף, מבליח לרגע. המדור לא יכול להתרגש יותר, רק אולי אם מישהו יטרח פעם לעשות תכנית על נשים שנחמדות אחת לשניה.

תודה רבה למאמי שלימדה אותי ת'סלפי

ומעקרות הבית של בוורלי הילס אל אלו של ניו יורק: רגע לפני שהם נכנסים לכלא בעוון העלמות מס, הספיקו בני הזוג תרזה וג'ו ג'ודיצ'ה להשקיע עוד מהכספים שאין להם בקליפ ללהקה של בתם ג'יה. הלהקה, 3KT (קיצור של שלושה קראט), שחררה גרסת כיסוי לא רעה בכלל לשיר Circus של בריטני ספירס, וצילמה קליפ נועז וחושפני כנהוג בז'אנר. עניין פעוט הוא שג'יה בסך הכל בת 13, מה שכנראה יגרום לכם להתכווץ באי נוחות בזמן הצפיה ואז להתנחם בכרטיסים לפסטיגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully