וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק ומעצר: מתופף להקת AC/DC נחשד במזימת רצח

6.11.2014 / 10:26

רגע לקראת האלבום החדש של AC/DC נחשד פיל ראד, מתופף הלהקה האוסטרלית, בהזמנת רצח, איומים והחזקת סמים, אישום שכבר הורשע בעטיו בעבר. התביעה בניו זילנד הודיעה כי לא תגיש נגדו כתב אישום עקב מחסור בראיות

AC/DC, פיל ראד מגיע לבית המשפט. Joel Ford, GettyImages
פיל ראד שובב/GettyImages, Joel Ford

מתופף להקת AC/DC, פיל ראד, מואשם כי הזמין רצח. המוזיקאי האוסטרלי נעצר על ידי משטרת ניו זילנד ביום חמישי בעקבות פשיטה על ביתו בעיר טאורנגה שבצפון ניו זילנד. עמד ראד בפני אישומים על ניסיון לרכוש רצח, איום להרוג ואחזקת מתאמפטמין וקנאביס, עניין שכבר הורשע בעטיו בעבר. המתופף בן ה-60 הופיע בפני בית המשפט ושוחרר בערבות תוך הוראה שלא יעזוב את טאורנגה. הבוקר (שישי) הודיעה התביעה כי עקב מחסור בראיות לא יוגש נגד ראד כתב אישום.

ראד הצטרף ל-AC/DC ב-1975, עזב אותה ב-1983 ואז הצטרף שוב ב-1994. בהמשך החודש צפוי לצאת אלבומה החדש של הלהקה עם השם הסופר-אירוני, "Rock or Bust", שבין יתר המשמעויות שלו ניתן לפרש אותו גם כ"רוק או מעצר". ראד נעדר לאחרונה מאירועי יח"צ של הלהקה וסיבת חסרונו היתה 'מקרה חירום משפחתי', אבל סביר להניח שהמקרה הנוכחי יתרום לקידום המכירות.

חברי להקת AC/DC: "נודע לנו על מעצרו של פיל דרך החדשות. אין לנו תגובה נוספת. היעדרו של פיל לא תשפיע על שחרורו של האלבום החדש או על סיבוב ההופעות הבא".

(עדכון אחרון: יום שישי, 7 בנובמבר, 12:00)

AC/DC, פיל ראד מגיע לבית המשפט. Joel Ford, GettyImages
ראד מגיע לבית המשפט ביום חמישי/GettyImages, Joel Ford
  • עוד באותו נושא:
  • ACDC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully