וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: עוגות בגודל טבעי של ג'ניפר לורנס ופיטר דינקלג'

8.11.2014 / 16:50

זוכת מדליית הזהב באפיית עוגות בגודל טבעי הגישה לתחרות השנה שתי עוגות נוספות: האחת בדמות ג'ניפר לורנס והאחרת בדמות פיטר דינקלג'. רוצים לאפות את ג'ניפר לורנס? תזדקקו ל-150 ביצים

עוגות משחקי הכס וג'ניפר לורנס. פייסבוק, Lara Clarke, צילום מסך
געגועים לעוגת טריקולד/צילום מסך, פייסבוק, Lara Clarke

שנה לאחר שזכתה במדליית הזהב בקטגוריית עיצוב עוגות גדולות תודות לעוגת פצפוצי אורז בגודל טבעי של ג'וני דפ, לורה קלארק זכתה בתחרות פעם נוספת עם שתי עוגות גדולות נוספות. קלארק בת ה-28 הגישה לתחרות עוגות בגודל טבעי של ג'ניפר לורנס ופיטר דינקלדג'. הסיבה? היא מעריצה גדולה של "משחקי הרעב" ו"משחקי הכס". עוגת ג'ניפר לורנס זכתה במקום הראשון ועוגתו של פיטר דינקלג' זכתה במקום השני. כשנשאלה האם תתחרה גם בשנה הבאה, השיבה קלארק כי היא זקוקה למנוחה לפני שתחליט.

קלארק סיפרה כי העבודה על העוגות ארכה חודשיים וחצי וכי מידות העוגות מדויקות ותואמות למציאות. לא ברור בשלב זה כמה זמן העוגות יחזיקו מעמד. קלארק גילתה כי העוגה של ג'וני דפ שהתה שלושה חודשים במחסן של חמותה לפני שהושלכה. "הוא עדיין נראה טוב אבל יש גבול לכמה עוגות בגודל טבעי אתה יכול להחזיק בבית", אמרה קלארק.

קלארק אף שיתפה את המתכון לעוגת הספוג בצורת ג'ניפר לורנס. כדי להכין את העוגה תזדקקו בין היתר ל-150 ביצים, 10 ק"ג קמח, 10 ק"ג חמאה, 10 ק"ג סוכר ו-15 ק"ג שוקולד.

הקליקו כאן לעמוד הפייסבוק של לארה קלארק.

(עודכן לראשונה: יום שבת, 8 בנובמבר, 9:55)

עוגות משחקי הכס וג'ניפר לורנס. פייסבוק, Lara Clarke, צילום מסך
הו לא!/צילום מסך, פייסבוק, Lara Clarke
עוגות משחקי הכס וג'ניפר לורנס. פייסבוק, Lara Clarke, צילום מסך
נראה אותנטי/צילום מסך, פייסבוק, Lara Clarke

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully