וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקועים במקום: "הכל הולך" מביכה את משתתפיה ואת הצופים

9.11.2014 / 7:21

תוכנית המשחקים והאלתורים החדשה "הכל הולך" סובלת מחוסר אחידות משווע: לצד משחקי חברה מגוחכים בטמטומם, מפציעים משחקי אלתור שמאפשרים לקאסט להשפריץ כישרון. ועדיין, התוצאה הסופית לא מספיק טובה

צילום מסך

צרפתים, עם מצחיק. ומעט משונה. כי רק עם משונה יפתח חיבה בלתי נשלטת לנתניה, מכל הערים בישראל. אבל הם גם עם מצחיק. זה מה שאנשי רשת רוצים שנחשוב. "הכל הולך", תוכנית האלתורים החדשה של רשת, מבוססת על פורמט צרפתי שנמכר ל-22 מדינות שונות, כך לפי ההודעה לעיתונות. נו, ואם הצרפתים צוחקים מ"הכל הולך" ויש כל כך הרבה מהם בנתניה, בטח יש סיכוי שבערבי שבת גם הישראלים יצחקו מ"הכל הולך". הגיוני.

"הכל הולך" מרכזת קאדר די מכובד של שחקנים וקומיקאים: טל פרידמן, קרן מור, יוסי מרשק, עוז זהבי, נעמי לבוב, מולי שולמן ועוד. מטרת חברי הקאסט היא לאלתר ולעמוד בכל מיני משימות שדביר בנדק המנחה מטיל עליהם. לא משהו שלא ראינו קודם אבל כשהקאסט מאיים להתפוצץ מכל כך הרבה כישרון, העין לא יכולה שלא לפזול לעבר המסך.

וחבל שהיא פוזלת לעבר המסך. היה עדיף אם היתה פוזלת למקום אחר. נניח, למרפסת או לחדר השינה. כי שם לפחות אין אפשרות להיתקל ב"הכל הולך". "הכל הולך" היא הגרסה הסחית של "מועדון לילה". אם "מועדון לילה" היא וולגרית ושוביניסטית, "הכל הולך" רק רוצה לחזור הביתה מהמשרד בשעה נורמלית כדי להוציא את הילדים מהגן. רצינו נתניה, קיבלנו מודיעין. "מועדון לילה" משגרת את דנה פרידר לאוויר כשהיא קשורה לרתמה, "הכל הולך" מסתפקת ביוסי מרשק. למה בכלל צריך לשגר כוכבים לאוויר? זו שאלה אחרת לגמרי. כזו שתקבל תשובה רק כשהסטיביה תהפוך לממתיק הלאומי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחקי האלתור הם נקודת האור היחידה בתוכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך
כל עוד משחקי החברה יזכו לזמן מסך גדול יותר, כך תגבר הרתיעה מהתוכנית

אבל גם הסחיות היא לא הבעיה הגדולה של "הכל הולך". הבעיה הגדולה של "הכל הולך" היא שהיא לא אחידה. לצד משחקי חברה מגוחכים בטמטומם (המחזת מונח ע"י פנטומימה בלבד למשל), מפציעים משחקי אלתור שמאפשרים לחברי הקאסט להוכיח עד כמה הפספוס גדול שכן יכולת האלתור שלהם די מדהימה, חייבים להודות. האולפן העקום בו מאלתרים חברי הקאסט את סצנות המשחק, מרשה לקרן מור, טל פרידמן ונעמי לבוב (שלגמרי גונבת את ההצגה ומשיקה את מה שצפויה להיות השנה הגדולה בקריירה שלה) להתפרע ולהשפריץ לעבר המסך את כל הכישרון החבוי בהם, כישרון שלא בא לידי ביטוי כי על המסך הישראלי אין ממש מקום לשחקנים. חוסר האיזון של "הכל הולך" הוא נקודת החולשה הגדולה שתרחיק את הצופים מהמסך. כל עוד משחקי החברה יזכו לזמן מסך גדול יותר, כך תגבר הרתיעה מהתוכנית.

והרתיעה קיימת כבר משלב הפרומואים. ב"הכל הולך" בנו על פרומואים מסתוריים. עוז זהבי לא יודע מה סוד הקסם של התוכנית, קרן מור תוהה מתי היא תתחיל. הצופים אמורים להתעניין בתוכנית החדשה והקסומה שרשת שלחה למשבצת המוות של יום שישי בערב. בפועל, הפרומואים האלה לא מסתוריים - הם מעצבנים. אם עוז זהבי לא יודע מה סוד הקסם של התוכנית, לאף אחד אין סבלנות להדליק את הטלוויזיה ולגלות מה סוד הקסם של התוכנית. קצנו בטיזינג.

אולי אלה הבדלים בתרבויות. אולי טיזינג צרפתי יהיה הדבר הגדול הבא בעולם. בינתיים, לצד מריחת צואה על קירות בית ספר יסודי בנתניה, הוא אחד הדברים המביכים בישראל. צרפתים, עם מצחיק. אבל לגמרי משונה.

מה אתם חשבתם על "הכל הולך"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully