וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: למה ג'ון סטיוארט נאלץ להתנצל?

11.11.2014 / 0:04

ג'ון סטיוארט בפליטת פה מביכה, עוגיפלצת מסתבך בלונדון, הסרט "בחורים טובים" מגיע לטלוויזיה, ג'יי לנו חוזר לזירת הפשע ו"המפץ הגדול" מגיעה לחדרי הילדים. חדשות הטלוויזיה של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו עוד נחזור אליו. סטיוארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המפץ הגדול" - עכשיו גם בבובות לגו

חברת לגו הודיעה השבוע כי תוציא סט משחק של הסדרה "המפץ הגדול" הכולל את דמויותיהם של חברי הסדרה המצליחה. הסט כולל את חדר המגורים של שלדון ולאונרד המשמש כתפאורה הקבועה של הסדרה, וכן פריטים משעשעים כמו הקובייה ההונגרית של השניים, "כוכב המוות" שלהם העשוי לגו, הלוח של לאונרד ופריטים נוספים שרק מעריצים מושבעים ישימו לב אליהם. הסט יגיע למדפים בעוד כחצי שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה מאתגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך קוראים לעוגיפלצת בבריטניה?

ג'ון אוליבר הבריטי בילה סרטון שלם בניסיון להסביר לעוגיפלצת על התנהלות אנושית בבריטניה, לשם התכוון המפלצת הכחולה לנסוע לביקור. אולם הניסיון להסיר את החשש שלו מהנסיעה הסתיים בקטסטרופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ג'יי לנו הופיע אצל ג'ימי פאלון לראשונה מאז הפרישה לגמלאות

ג'יי לנו אמנם פרש לגמלאות כמנחה תוכניות אירוח, אולם הדבר לא אומר שהוא לא יכול להתארח בהן: השבוע התארח לנו אצל ג'ימי פאלון, הפנים הצעירות שהחליפו את שיער השיבה של לנו רק לפני מספר חודשים. "איך הולך לי?" שאל פאלון בתחילת הריאיון. תשפטו בעצמכם.

ג'רי סיינפלד טוען בריאיון שהוא על הספקטרום האוטיסטי

הקומיקאי ג'רי סיינפלד התראיין השבוע לבריאן וויליאמס ברשת NBC, ואמר כי הוא סבור שהוא אוטיסט ברמה מסוימת. "אני חושב, שברמה הממושכת, אני חושב שאני על הספקטרום (האוטיסטי – מ.ר)". וויליאמס ביקש ממנו שירחיב וסיינפלד הוסיף: "אתה יודע, אני אף פעם לא שם לב לדברים הנכונים. מפגשים חברתיים בסיסיים הם מאבק". לדבריו, הוא "מאוד מילולי. כשאנשים מדברים אליי והם משתמשים בהבעות פנים, לפעמים אני לא יודע מה הם אומרים. אבל אני לא מחשיב את זה כחוסר תפקוד. אני רואה בזה כדפוס חשיבה אלטרנטיבי".

התגובות לדברים היו חלוקות. מצד אחד, יו"ר ארגון אחד למען אוטיסטים הביע חשש כי מדובר בפישוט של הלקות יתר על המידה. מנגד, היו שטענו שעצם זה שכוכב גדול כמו סיינפלד מזדהה כאוטיסט, תורם לסובלנות כלפי אוטיסטים.

צפו בריאיון:

הסרט "בחורים טובים" מגיע לטלוויזיה

רשת NBC הודיעה כי היא שוקלת להפיק משדר חי מהמחזה "בחורים טובים". אהרון סורקין, שכתב גם את התסריט לסרט (שנכתב על פי המחזה) צפוי לעבד את התסריט לטלוויזיה, ובשלב זה עדיין לא ידוע מי יככב בו. כזכור, הסרט, בכיכובם של טום קרוז, ג'ק ניקולסון ודמי מור יצא בשנת 1992 והפך להצלחה מסחררת.

"I want the truth! – you can't handle the truth!!"

מדוע ג'ון סטיוארט נאלץ להתנצל?

מנחה תוכנית הסאטירה ג'ון סטיוארט הגיע לריאיון אצל כריסטיאן אמנפור ברשת CNN לרגל בחירות אמצע הקדנציה בארה"ב. אולם לשאלה פשוטה יחסית, השיב סטיוארט באופן שהפתיע את הצופים. אמנפור שאלה את סטיוארט האם כבר הצביע בבחירות. "לא", הוא השיב, "כרגע עברתי. אני אפילו לא יודע איפה הדבר הזה שלי עכשיו". תשובתו הפתיעה את אמנפור עצמה וגם את צופיה, שכן סטיוארט החריף מבקר תדיר את השלטון בתכניותיו.

"קודם כל, ידעתי איפה הדבר הזה שלי מאז שהייתי בן 13", פתח סטיוארט את ההתנצלות, "כדי להסביר את הדברים, אכן הצבעתי היום. הייתי מחוצף, וזה קצת יצא משליטה. לא הייתי צריך להיות מחוצף לגבי זה. זה העביר מסר לפיו לא חשבתי שהצבעה היא חשובה או שלא חשבתי שזה עניין גדול. ואני כן, וכן הצבעתי. זה היה טיפשי. אז, אני מתנצל".

הריאיון אצל אמנפור:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully