וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסה קודרו עושה "קאמבק": "אין מצב שאני הכי מצחיקה מבין בני משפחתי"

ריאיון עם ליסה קודרו, החוזרת לגלם את כוכבת העבר ואלרי צ'ריש ב"הקאמבק", ועם שותפה ליצירת הסדרה, איש "סקס והעיר הגדולה" מייקל פטריק קינג

הקאמבק 2014, תשודר החל מה- 12.11, ימי רביעי בשעה 22:00 בערוץ yes Oh HD וב- yesVOD
קינג: "אני זוכר שעלה רעיון שמצלמות תכנית הריאליטי של ואלרי ילוו אותה לסשן עם הפסיכולוג וירדנו מהרעיון כי חשבנו אז שזה מוגזם מדי ומופרך שמושא תכנית ריאליטי בכלל יסכים לזה. עכשיו זה כבר מקובל ולמעשה מאסט בכל תכנית ריאליטי, כמו גם טיפול שעווה לקו הביקיני

באביב 2004 שתי סדרות קומיות מצליחות ועטורות פרסי אמי הגיעו לסיומן בארה"ב - "חברים" ו"סקס והעיר הגדולה". אם לשים בצד את הספין אוף הכושל "ג'ואי" עם מאט לבלנק, הראשונה לנסות לפרוץ בסדרה חדשה הייתה ליסה קודרו. שנה לאחר שנופפה לשלום לסנטרל פארק ו-"Smelly Cat", קודרו, שהודות לשידורים חוזרים בלתי פוסקים מאז לעד תהיה זכורה בתור פיבי, חברה לרוח החיה מאחורי "סקס והעיר הגדולה", מייקל פטריק קינג והשניים יצרו את "הקאמבק", סדרה קומית ב-HBO. אלא שהרייטינג המאכזב גרם לרשת הכבלים המצליחה שלא להזמין אותה לעונה שנייה.

במרכז הסדרה כוכבת עבר בשם ואלרי צ'ריש (קודרו) המנסה להתקמבק למסך הקטן לאחר שכיכבה בעבר בסיטקום וכעת מתעדת את חזרתה לקדמת הבמה לטובת תכנית ריאליטי פיקטיבית. הקונספט הסאטירי, שכלל הומור עצמי על כך שכוכבת העבר כושלת בניסיונותיה לגבור על הפופולריות של הכוכבים הצעירים בסדרה החדשה שבה היא משתתפת, התחבב על המבקרים אך נדמה כי הקדים את זמנו. טלוויזיית המציאות כבר התניעה חזק אבל רק התעצמה עם השנים, מה גם שכנראה לצופים עדיין היה קשה שלא לראות בקודרו רק את פיבי. אולם בתשע השנים שחלפו, הבייבי של קודרו וקינג שודר בשידורים חוזרים וצבר קהל מעריצים שצפה בסדרה ב-DVD, ולאור מעמד הקאלט שהשיגה "הקאמבק" עושה קאמבק בעונה שנייה בת שמונה פרקים שעולה הערב גם אצלנו.

"שנינו אסירי תודה על שהתאפשר לנו להמשיך את הסדרה כעת, שהצופים יזכו לראות מה קרה ובכלל לעבוד יחד שוב", אומרת קודרו בריאיון משותף עם קינג, "למרות שהסדרה לא המשיכה לפני תשע שנים, לנו היה עונג צרוף לעבוד עליה כך שהביטול היה החלק העצוב היחידי. וכמה ששנינו עובדים לא מעט, האושר של לחזור לעבוד יחד על הסדרה היה עצום, מייקל עסוק מאוד ועדיין הוא זה שאמר 'אי אפשר שלא ללכת על החוויה הזו שוב' והעבודה עם HBO הייתה מושלמת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קודרו: "גדלתי בתור הבת הצעירה בבית ולכן אין מצב שהייתי הכי מצחיקה מבין בני משפחתי, ההפך הוא הנכון. ואני תמיד הייתי לוקחת את הבדיחות ששמעתי בבית ומספרת אותן בבית ספר וזוכה לצחוקים, אבל זה לא שאילתרתי בשלוף"

"ליסה ואני נפגשנו כמה פעמים בשנים האחרונות בנסיבות חברתיות, כי אם יש אדם שכיף להיות בחרתו זו ליסה", מוסיף קינג, "ובכל פעם הפלגנו בדמיון במחשבות על ואלרי ומה בטח היא עושה כיום, אבל אני לא יכול לומר שדיברנו חד משמעית על להחזיר את הסדרה למסך, זה היה סיכון רגשי רק לומר את זה. אלא שלפני זמן מה קיבלנו טלפון מ-HBO שהציעו לנו לשוב, וכשהתחלנו לדבר על הרעיון הבנו שהסיכון אינו עוד רגשי כי אם קריאייטיבי".

מה צפוי לנו בשמונת הפרקים החדשים?
קינג: "הד.נ.א של הסדרה נותר בעינו וממשיך באמת תשע שנים מאז ראינו את ואלרי בפעם האחרונה, כאשר הריאליטי התחיל להשתלט והתעסקנו במה צריכה לעשות שחקנית כדי לקבל זמן מסך. האבולוציה שהמשכנו לעבור תקפה גם עכשיו מבחינת עידן הטלוויזיה, כי היא לא מצלמת תכנית מציאות כי אם תכנית מאחורי הקלעים ברגע שהיא מלוהקת לסדרה של HBO. מה שאני אוהב הוא שאנחנו יוצאים לדרך בפרק הראשון של העונה הזו כשוואלרי מרגישה שהיא עברה מהפך רוחני, כמו שכולנו אוהבים לחשוב שבחלוף תשע שנים השתנינו. היא מבינה מה קרה איתה והיא במקום טוב".

כמה מתוך הבדיחות הן מתוסרטות וכמה מאולתרות?
קודרו: "לפני תשע שנים הכל היה מתוסרט ולא אילתרנו ממש, ודי שמרנו על אותו מנגנון גם הפעם. גדלתי בתור הבת הצעירה בבית ולכן אין מצב שהייתי הכי מצחיקה מבין בני משפחתי, ההפך הוא הנכון. ואני תמיד הייתי לוקחת את הבדיחות ששמעתי בבית ומספרת אותן בבית ספר וזוכה לצחוקים, אבל זה לא שאילתרתי בשלוף".

ודווקא ב"הקאמבק" נדמה כי את מאלתרת לא מעט.
קודרו: "זה רק כי כשצופים בי כולם בטוחים שאין לי מושג מה אני עושה עם עצמי".

בניגוד לגורלה הרעוע של ואלרי צ'ריש בסדרה, הקריירות של שני יוצריה דווקא המשיכו לשגשג בעשור מאז שהסדרות הפופולריות שלהם ירדו רשמית מהמסך. קודרו (51) הספיקה להופיע בעשור האחרון בשלל סרטים מצליחים כמו "באה בקלות" ו"שכנים" ולככב בסדרת הרשת "טיפול אונליין" שפיתחה, ושעובדה גם לטלוויזיה עבור רשת הכבלים שואוטיים. קינג (60) מצדו יצר יחד עם הקומיקאית וויטני קאמינגס את הסיטקום "מרוששות" שנמצא בעונתו הרביעית, וגם כתב וביים את שני סרטי "סקס והעיר הגדולה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מייקל פטריק קינג. AP
מייקל פטריק קינג/AP

נוסף לשובם של השחקנים מלין אקרמן ("אישה לראווה", "קוד פרוץ") וקלן לאץ (סרטי "דמדומים", "הרקולס: האגדה מתחילה") שהשתתפו בעונה הראשונה כשהיו אנונימיים לחלוטין, גם סת' רוגן יפציע במהלך שמונת הפרקים בתפקיד שהוא טוויסט, הכל כדרך להמשיך בקו ישיר את העלילה מלפני תשע שנים. "מאלין וקלן הפכו לכוכבים בזכות עצמם על המסך הגדול וזה גם יעבור אל הדמויות שלהם בסדרה", מסביר קינג, "אנחנו מגוללים סיפור מוגדר ומחזירים את כל הדמויות שהן הבסיס לכל הדברים המוזרים שקרו מאז, אבל לשמונת הפרקים יש התחלה, אמצע וסוף. ככה גם עשינו עם העונה הראשונה וזאת כשהנחנו שאנחנו חוזרים, הכל מחושב".

האם נעקוב אחרי מה שקרה לוואלרי בכל אותן שנים?
קודרו: "הגענו לשולחן הכתיבה עם כל מיני רעיונות מעורפלים לגבי מה קרה עם ואלרי מאז, אבל פחות או יותר שרפנו את כולם במעיין עדכון של מה עבר עליה שמופיע בפרק הראשון, אבל נקודת המוצא היא שונה לגמרי הפעם. לפני שיצאנו אז לדרך מאוד חששתי ובדיעבד היינו כל כך תמימים אז. החל מהאופן בו מושאי תכניות שכאלה מדברים באופן חופשי עם צוות הצילום סביבם והסיטואציות אותן הם מוכנים לחלוק. מה שאני אוהבת בסדרה שלנו מיומה הראשון הוא שהיא מתעסקת במי אתה בעיניי עצמך ומה אתה מציג לעולם. זה לחלוטין חלק מהותי שנותר גם בפרקים החדשים".

קינג: "אני זוכר שעלה רעיון שמצלמות תכנית הריאליטי של ואלרי ילוו אותה לסשן עם הפסיכולוג וירדנו מהרעיון כי חשבנו אז שזה מוגזם מדי ומופרך שמושא תכנית ריאליטי בכלל יסכים לזה (צוחק). עכשיו זה כבר מקובל ולמעשה מאסט בכל תכנית ריאליטי, כמו גם טיפול שעווה לקו הביקיני".

האם הפעם יהיה המשך לקאמבק של "הקאמבק"?
קינג: "אני זוכר כשליסה יצאו מחדר האיפור עם השיער והמראה של ואלרי ופתאום התרגשתי ואמרתי 'וואו, לא ראיתי אותך כבר תשע שנים, שלום לך!'. מדובר בדמות עוצמתית שלא נעלמת בקלות, ועדיין כשאתה רואה אתה יש לך מזל גדול. אם גם לנו יהיה מזל נזכה לראות אותה שוב, ואם לא, לפחות עשינו חיים וסגרנו מעגל".

הקאמבק 2014, תעלה היום (רביעי) בשעה 22:00 בערוץ yes Oh וב-yesVOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully