וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבבא בא: הלהקה השבדית ששרה אבבא יותר טוב מאבבא

12.11.2014 / 16:28

להקת Arrival היא הלהקה היחידה בעולם שקיבלה את אישור להקת אבבא השבדית (והאורגינלית!) להופיע עם השירים המוכרים והתלבושות המפורסמות. היום חבריה בתל אביב ומחרתיים בבאר שבע, פינת התרבות דאנסינג קווין

מערכת וואלה!

מי מאיתנו לא רצה להיות חלק מלהקת פופ גרנדיוזית וענקית, כולל התלבושות המופרכות, השירים האופטימיים ומכונות המזומנים המשומנות במיוחד? כמעט כולנו. זה באמת יכול להיות רעיון נחמד שישפר את החיים שלכם, אבל עד שזה יקרה, תוכלו להתנחם במופע של להקת ארייבל (Arrival), הלהקה היחידה בעולם שמופיעה עם העיבודים המקוריים והתלבושות המקוריות של להקת אבבא השבדית האוריגינלית.

חברי ארייבל הופיעו אתמול בחיפה, ממש היום (רביעי) הם מופיעים בבית החייל בתל אביב ובסוף השבוע יגיעו ארבעת המופלאים גם לבאר שבע. מדובר בלהקה היחידה בעולם שקיבלה את אישור כותבי השירים של להקת אבבא (הזמרים ביורן אולבאוס ובני אנדרסון) להופיע ברחבי העולם עם שירי הלהקה בעיבודים המוזיקאליים המקוריים ובתלבושות המקוריות.

לא הספיק לכם האישור של חברי הלקה?!? ובכן יש לנו עוד עובדות מעניינות עם אישורים לספר לכם: חברי ההרכב קיבלו אישור מיוחד ממעצב הבגדים המקורי של אבבא, אובה סנדסטרום, להופיע בשכפולים מדויקים של הדגמים המקוריים, שעד היום נחשבים ל"דגמים רשומים", האוסרים על אחרים להעתיקם. במהלך ההופעה מחליפים חברי הלהקה מספר מערכות לבוש, כך שמומלץ לבוא עם הרבה פאייטים בכדי להתאים את עצמכם לאווירה.

אגב, מתברר שמנהלת הלהקה היא קודם כל ישראלית וחולה על ישראל בקטע מופרע, מה שמבטיח מופג מוגזם במיוחד. אז קדימה חברים, יו אר דה דאנסינג קווין יאנג אנד סוויט אונלי סוונטין.


ארייבל בישראל:

12.11.14 בית החייל, תל אביב.
14.11.14 המשכן לאמניות הבמה, באר שבע.
150-300 שקלים.

מכירת כרטיסים בטלפון 03-5745005, או בלינק הבא.


מאני מאני מאני מאסט בי פאני? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אבבא
  • Arrival

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully