וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "טיפשים בלי הפסקה 2" והשקט שלפני הסערה

16.11.2014 / 12:06

סרטם של ג'ים קארי וג'ף דניאלס משתלט על צמרת שוברי הקופות אבל כל זה באמת לא משנה כי בסוף השבוע עתיד לצאת "עורבני חקיין" בכיכוב ג'ניפר לורנס וכולם, איך נאמר זאת, יאכלו אבק

יח"צ - חד פעמי

כשמגיע סרט המשך בפער גדול מהסרט המקורי, אף פעם אי אפשר לדעת: האם הקהל בכלל עדיין מתעניין בסדרה הזאת או שהוא שכח ממנה? "אינדיאנה ג'ונס 4", שיצא 19 שנים אחרי הסרט הקודם, היה מסקרן מספיק כדי להגיע לסוף שבוע ראשון של 100 מיליון דולר, אבל "צעקה 4", המשך לסדרה מצליחה מאוד, היה כישלון מסחרי מוחלט. במקרה של "טיפשים בלי הפסקה" – מתברר שהקהל התגעגע. "טיפשים בלי הפסקה 2" של האחים פארלי, עם ג'ים קארי וג'ף דניאלס, יצא לאקרנים אצלנו ובארצות הברית השבוע, כמעט בדיוק עשרים שנה אחרי הסרט המקורי. הסרט צפוי לסיים את סוף השבוע עם 36 מיליון דולר, ונכנס למקום הראשון בטבלה. עבור ג'ים קארי, זאת הפתיחה הטובה ביותר לסרט (לא-מונפש) בכיכובו מאז "ברוס הגדול מכולם" ב-2003.

עם זאת, שני הסרטים ששלטו בצמרת הטבלה בשבוע שעבר לא נעלמו, ומחזיקים מעמד יפה. "שישה גיבורים", סרט גיבורי העל המונפש של דיסני, ירד למקום השני עם כ-35 מיליון דולר (ירידה קטנה של כ-38% מהשבוע שעבר), ובסך הכל הגיע ל-110 מיליון דולר בארצות הברית; "בין כוכבים" של כריסטופר נולאן ירד למקום השלישי עם כ-28 מיליון דולר (ירידה מכובדת של כ-41%) – ובסך הכל, נמצא גם הוא על סף ה-100 מיליון בהכנסות כוללות.

השאלה הגדולה לגבי כל שלושת הסרטים היא האם יצליחו לשרוד את הסופה של השבוע הבא: "משחקי הרעב: עורבני חקיין, חלק ראשון" יוצא, ואם לא יהיו הפתעות מיוחדות, ירסק קופות יותר מכל סרט אחר השנה. סרטים שיעברו בשלום את המשוכה הזאת יגיעו אל תקופת החגים האמריקאית, שעשויה להעניק להם תנופה מחודשת בקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully