וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקליפ חדש של Useless ID

16.11.2014 / 12:06

לקראת הופעה לציון עשרים שנות פעילות, בה Useless ID יארחו את רמי פורטיס, צפו לראשונה בקליפ הופעות של להקת הפאנק המקומית

יח"צ - חד פעמי

להקת הפאנק הוותיקה, Useless ID, תחגוג עשרים שנים של פעילות בינלאומית במופע במועדון הבארבי בתל אביב, ותארח את בכיר הז'אנר רמי פורטיס. שיתוף הפעולה הרועש יתקיים ב-4 בדצמבר ועם מופעי חימום של Man alive & Kids Insane. היום (ראשון), רגע לפני כל הטוב הזה, יוצא לראשונה קליפ של היוזלסים בוואלה! תרבות.

רמי פורטיס. בן קלמר
הבמה תעלה באש הפאנק. רמי פורטיס הוא האורח הסודי/בן קלמר

יוסלס איי.די, מלהקות הפאנק הותיקות בישראל, הוקמה בשנת 1994 בחיפה על ידי ארבעה חברים, אז בגילאי 17-20. לאחר 5 שנות פעילות ומספר סיבובי הופעות מצליחים ברחבי העולם
חתמה הלהקה על מיסוד הקריירה הבינלאומית שלה בלייבל "קונג פו" (המייצג בין השאר את Blink 182,
The Ataris, Josh Fresse מ- NIN ועוד), בתיווכו של כריס רואו מהאטריז שהקליט עמם אלבום משותף וגם הפיק עבורם אלבום נוסף. בשנת 2012 חתמו יוסלס בלייבל Fat Records (המייצג בין השאר את NOFX).

ב-20 שנים הספיקה הלהקה להוציא 8 אלבומי אולפן, עוד 8 אלבומים משותפים עם אמנים בינלאומיים, מגוון שירים והפקות משותפות עם יוצרים מקומיים )מוקי, דן תורן) ו-DVD דוקומנטרי אחד, לערוך סיבובי הופעות ולשמר עדת מעריצים בארצות הברית, יפן וברחבי אירופה. הם השתתפו בסרט "שנת אפס" זוכה פרס אופיר לפסקול בו שולבו שיריהם, בסרט הדוקומנטרי "חצוצרות יריחו" על סצנת הפאנק הישראלית.

הלהקה שמרה על הרכב נגנים כמעט מקורי: יותם בן חורין (סולן, בס), ישי ברגר (גיטרה) וגיא כרמל (גיטרה), כאשר את עמדת המתופף איישו מספר מתופפים משתנים, האחרון שבהם (יונתן חרפק) הוחלף על ידי גדעון ברגר, אחיו הצעיר של ישי, אשר משמש כמתופף הלהקה בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully