וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ממשיך: ביל קוסבי ביטל את הופעתו אצל דיוויד לטרמן על רקע האשמתו באונס

16.11.2014 / 12:43

הגל שהחל מחדש עם הקומיקאי חניבעל בורס לפני כחודש, המשך בסוף השבוע האחרון כאשר אחת מקרבנותיו של קוסבי, לכאורה, כתבה מאמר דעה על הנושא בוושינגטון פוסט והתארחה במספר כלי תקשורת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאלץ להוריד פרופיל. ביל קוסבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאי והשחקן ביל קוסבי, שאמור היה להתארח בתוכניתו של דיוויד לטרמן ביום רביעי הקרוב, ביטל את ביקורו בה. הביטול מגיע על רקע חזרתן של האשמות אונס כלפי קוסבי, גל שהחל לתפוס תאוצה מחודשת לפני כחודש כאשר הקומיקאי חניבעל בורס התייחס לפרשה במהלך מופע סטנד-אפ שלו, קטע שצולם מהקהל והפך לוויראלי.

בשבוע שעבר הנושא הזה צף שוב כאשר עמוד הטוויטר הרשמי של קוסבי ב- ה-77 הזמין את עוקביו ליצור ממים עליו, מה שמיד התפוצץ להם בפנים כשהגולשים מיקדו את מרצם בממים הנוגעים לאישומי האונס כלפיו. ביום חמישי פרסמה אחת המתלוננות נגד קוסבי, ברברה באומן, מאמר דעה בוושינגטון פוסט ובו תהתה מדוע התקשורת בחרה להתעלם ולהטיל ספק בנשים רבות שהתלוננו נגד קוסבי, אבל כאשר גבר חזר על הדברים לפתע הם חוזרים לכותרות. באומן התלוננה בעבר כי קוסבי אנס אותה בשנות השמונים, במקביל להצלחה הגדולה של הסיטקום שלו, "משפחת קוסבי". נציגיו של קוסבי הכחישו בעבר מכל וכל את ההאשמות נגדו, תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות. בעקבות המאמר שלה התראיינה באומן בימים האחרונים לכלי תקשורת שונים, בהם CNN.

לנוכח הגל הזה נאלצים אנשיו של קוסבי לחשב מסלול מחדש, ולא רק הם - רשת NBC, שאצלה שודרה "משפחת קוסבי" לפני שלושים שנה בהצלחה עצומה, תכננה על סיטקום חדש בכיכובו של קוסבי, אבל כרגע גוברות ההערכות שהרשת תיאלץ לוותר על הפרויקט בעקבות ההאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully