וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקן שיט: האם זהו להיט הפופ הוויראלי הבא?

17.11.2014 / 10:50

האם תהיתם אי פעם מה התרנגולת אומרת? לא, כי אתם כבר יודעים, אבל זה לא מונע מכוכבת הפופ הסינית וונג רונג להתחפש לאחת ולחקות את קולותיהן וקרקוריהן בשיר שהפך לוויראלי. נראה אם תצליחו להחזיק מעמד עד הסוף

צילום מסך

האינטרנט ממשיך לקרב אלינו את הביזאר מרחבי העולם. אחרי ההרפתקאות הקומיות מנורבגיה ומקוריאה הדרומית, "What Does The Fox Say?" ו"גנגנאם סטייל", בהתאמה, מגיע עכשיו מתחרה מטופש וראוי מכיוונה של סין: "Chick Chick" של כוכבת הפופ וונג רונג (או 'רולין וונג', כשם הבמה שלה). שיר - אם אכן ניתן לקרוא לו כך - שללא ספק מנסה למלא את אותה נישה של שני הלהיטים חוצי הגבולות הללו.

מדובר בעלמת חן המתחפשת יחד עם רקדניה לתרנגולות, והשיר מורכב מחיקוי קולותיהן של החיות. לאורך הקליפ ישנן תרנגולות מצוירות בביקיני, רקדנים אמיתיים חשופי חזה עם מסכות של שוורים, חמורים, ברווזים ושאר חיות משק, ובגדול זה נראה כמו גרסת פלסטיק מצועצעת ועולצת במיוחד ל"דוד משה היתה חווה", איה איה או. למרבה המזל כתוביות למילות השיר מופיעות בתחתית המסך כך שאפשר להצטרף לזמר. כה פשוט ועם זאת כה מטומטם.

הקרדיט לחשיפת השיר לעיני העולם שאינו סין שייך לכוכב האייטיז פי-ווי הרמן, שצייץ לינק אליו בטוויטר שלו. מאז שפורסם ביוטיוב ב-22 באוקטובר צפו בקליפ קרוב לחמישה מיליון איש, וסביר להניח שעוד היד נטויה. המצחיק, או אולי עצוב, הוא שוונג רונג היא מוזיקאית של ממש. על פי הביוגרפיה שלה היא ידעה לנגן בכינור כבר בגיל 8, על פסנתר בגיל 12 ובהמשך גם על גיטרה. כנראה שעם אלה קשה להגיע רחוק.

  • עוד באותו נושא:
  • וונג רונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully