וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילים שלה: אישה נוספת טוענת שביל קוסבי אנס אותה

17.11.2014 / 11:49

שחקנית לשעבר כתבה עדות מפורטת על מעשיו של קוסבי, לכאורה, וטענה שפעמיים אנס אותה ב-1969, כאשר החלה לעבוד כתסריטאית בלוס אנג'לס. מעורך דינו של קוסבי נמסר שההאשמות כלפיו נותרו לא נכונות

ביל קוסבי שחקן אמריקאי. AP
קוסבי בשנות השישים, כאשר תקף לכאורה את ג'ואן טרשיס/AP

אחרי שבסוף השבוע הציפה ברברה באומן שוב את טענתה כי הקומיקאי והשחקן האמריקאי תקף אותה מינית, יוצאת כעת אישה נוספת בהאשמה דומה. בבלוג של העיתונאי פיטר ביסקינד הוא כותב כי ידידתו ג'ואן טרשיס - שחקנית לשעבר, יחצ"נית מוזיקה ועיתונאית - הותקפה אף היא על ידי קוסבי, ואמנם לפני מספר שנים לא רצתה לספר את סיפורה לעיתונים, אבל הצפת הנושא לאחרונה גרמה לה לשנות את דעתה.

במילותיה שלה כתבה טרשיס שב-1969 שכאשר החלה את דרכה בלוס אנג'לס בניסיון להפוך לתסריטאית, הכירה את ביל קוסבי דרך חברות משותפות. היא מצאה חן בעיניו, כך היא מספרת, והוא הזמין אותה מספר פעמים לסט של תוכניתו דאז והשניים התרועעו ויצאו לשתות מדי פעם, אם כי קוסבי עצמו מעולם לא שתה. כאשר באחת ההזדמנויות ביקש ממנה קוסבי לבוא אליו אחרי שעות העבודה ולעבור איתו על טקסטים, הוא הכין לה משקה והדבר הבא שטרשיס זוכרת הוא שהתעוררה על הספה שלו עירומה. היא נחרדה לגלות שהאדם שהעריצה אנס אותה.

"כמובן שלא סיפרתי לאף אחד", טרשיס כותבת - היא התקשתה לחשוף דבר כזה בפני הוריה, שהתפארו ביחסי הידידות שבין קוסבי לבתם. כאשר קוסבי התקשר שוב לביתה ואמה ענתה, הוא אמר לה שהזמין את טרשיס לראות אותו מופיע בהצגה, ולכן התקשתה למצוא תירוץ להתחמק מכך. קוסבי שלח לימוזינה שתאסוף אותה, הביא אותה למלון שלו לפני ההצגה ושוב סימם אותה באמצעות אלכוהול. בהצגה היא נאלצה לעמוד כי קוסבי לא טרח לשמור לה מקום, וכאשר הסם עירפל את חושיה ולא יכלה לעמוד עוד, היא שבה אל הרכב, נרדמה ושוב התעוררה לגלות את עצמה עירומה במיטתו. קראו את עדותה המלאה.

קוסבי, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בעשור האחרון כי תקף מינית באלימות לפחות 13 נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים, כמו זה של טרשיס, חל חוק ההתיישנות.

לנוכח גל ההאשמות האחרון בתקשורת הוציא עורך דינו, ג'ון פי שמיט, הצהרה: "בשבועות האחרונים, האשמות מופרכות בנות עשור נגד מר קוסבי צפו מחדש. העובדה שחוזרים עליהן לא הופכת אותן לנכונות. מר קוסבי אינו מתכוון לכבד את ההאשמות בתגובה. הוא רוצה להודות למעריציו על תמיכתם המתמשכת ולהבטיח להם כי כעת, בגיל 77, הוא עושה את עבודתו הטובה ביותר. לא תהיינה הצהרות נוספות מצד מר קוסבי או כל אחד מנציגיו".

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully