וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריפ הופ בתל אביב: טריקי בדרך לישראל

19.11.2014 / 12:23

בשורות מסמרות שיער לכל חובבי הטריפ הופ במחוזותינו: אדריאן ת'אס, הידוע בכינויו טריקי, מגיע להופעה יחידה בישראל. מה צפוי לנו ואיך לא תפספסו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

ג'יימס בלאנט, שים לב, גם טריקי עושה קפיצה לישראל ומצטרף לסאן קיל מון, לאפגן וויגס, לקליס ולשאר החברים. טריקי, או בשמו המלא אדריאן ניקולס מת'יו ת'אס, יופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-26 בפברואר. כרטיסים במכירה המוקדמת יעמדו על 189 שקלים.

אייקון האלקטרוניקה שהחל את דרכו בלהקת מאסיב אטאק והפך לאחד מאבות ההיפ הופ האלטרנטיבי בבריסטול ולאחד ממייסדי הטריפ הופ, אמר על אלבומו החדש וה-11 במספר "Adrian Thaws": "קראתי לאלבום אדריאן ת'אס כדי להוכיח עד כמה אתם לא באמת מכירים אותי".

אדריאן ניקולס מת'יו ת'אס, בעל שורשים ג'מאייקנים וגנאיים, נולד בשכונת עוני בדרום בריסטול שברובה אוכלסה על ידי לבנים. בגיל צעיר מצא עצמו מעורב בפשע ובכנופיות ואף ריצה עונש מאסר בגיל 17, באשמת רכישת שטרות מזויפים. "הכלא היה מצוין. אני לעולם לא אחזור לשם", אמר בריאיון.

לאחר היציאה מהכלא, טריקי החל את דרכו בקולקטיב Wild Bunch, שבהמשך הדרך הפך ללהקת מאסיב אטאק. ארבע שנים לאחר מכן, יצא עם אלבום הבכורה שלו כאמן סולו, "Maxinquaye". בהמשך הוציא כמה מהאלבומים המשפיעים של האלטרנטיב הבריטי, בין היתר את "Nearly God" ובשנים האחרונות את "Knowle West Boy" (על שם השכונה בה גדל) וב-2013 את "False Idols", שחולק את שמו עם הלייבל אותו ייסד במקביל. מלבד קריירת הסולו העשירה, טריקי שיתף פעולה עם אמנים כמו ביונסה, ביורק, פי.ג'יי הארווי וחברי הרד הוט צ'ילי פפרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

על הבאת טריקי לישראל אמונה חברת ההפקות נרנג'ה, אשר הפיקה בין היתר גם את הופעותיהם של פיט דוהרטי, צ'ט פייקר ואמנדה פאלמר בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • טריקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully