וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, סולחה? קתרין הייגל מגישה עלה-זית לשונדה ריימס

18.11.2014 / 20:45

אחרי ששונדה ריימס אמרה בחודש הקודם שהיא שמחה שאין יותר "הייגלים" סביבה, כעת מגיבה לה השחקנית: "אני מעריצה גדולה של העבודה שלה. אני צופה ב'סקנדל' כל שבוע"

קתרין הייגל לובשת אסקדה בטקס האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2008. Frazer Harrison, GettyImages
לא מפספסת סקנדל טוב/GettyImages, Frazer Harrison

בראיון לקראת הסדרה החדשה בכיכובה של קתרין הייגל, "State of Affairs" שעלתה אתמול ברשת NBC, התייחסה הייגל לדברים שאמרה עליה שונדה ריימס, הבוסית שלה ב"האנטומיה של גריי". כזכור, באוקטובר האחרון כינתה ריימס את הייגל "מגעילה" במסגרת כתבת פרופיל שפורסמה בהוליווד ריפורטר. ריימס הסבירה כי למרות שלוח הזמנים של הפקת הסדרה "סקנדל" מתעכב לעיתים, אין לה "הייגלים" מסביבה. "אני לא מתעסקת בשטויות או באנשים מגעילים", הסבירה.

תחילת הסכסוך המתוקשר בשנת 2008, עת הייגל הסירה את מועמדותה לטקס האמי לאחר שטענה כי התסריט שכתבה ריימס לא ראוי לאמי. שנתיים מאוחר יותר פרשה הייגל מהסדרה והסבירה את רצונה להיות עם בעלה וילדיה המאומצים. בריאיון שהעניקה ריימס לאופרה וינפרי, סיפרה יוצרת "האנטומיה של גריי" כי לא הופתעה מהחלטתה של הייגל לעזוב את הסדרה.

כעת אומרת הייגל בראיון, "העניין הזה עם שונדה, זה היה מבאס. אני מצטערת שהיא מרגישה כך ואני לא מאחלת לה דבר חוץ מלהגיע לגדולות, אין לי שום דבר שלילי להגיע עליה". היא המשיכה, "אני מעריצה גדולה של העבודה שלה. אני צופה ב'סקנדל' כל שבוע ומצטערת שהיא נשארה עם כזה רושם גרוע ממני. הלוואי שאוכל לעשות משהו כדי לשנות את זה. אולי תהיה לי אפשרות יום אחד".

מלבד "האנטומיה", הייגל ספגה ריקושטים כאשר תקפה את הסרט "הדייט שתקע אותי" שבו כיכבה, אמרה שהוא סקסיסטי ושהדמויות הנשיות בו מרושעות, ובאופן כללי היא טיפחה בהדרגה תדמית של מישהי שלא נעים לעבוד איתה. גם על הנושא הזה היא הגיבה: "אין לי מה לעשות לגבי זה חוץ מלהפריך את התפישה, והדרך היחידה להפריך את זה היא שאנשים יחוו עבודה משותפת איתי והיא תהיה שונה לגמרי ממה שאומרים".

ב-"State of Affairs", שמוגדרת כ"סקנדל" פוגשת את "הבית הלבן", מגלמת הייגל סוכנת CIA שתפקידה הוא לתדרך את הנשיאה לנוכח המוני האיומים שמתקבלים מדי יום. פרק הבכורה ששודר אתמול זכה לרייטינג לא רע של 2.2% צופים בקרב צופים בגילאי 18-49.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully