וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאד'רפאקר: האזינו לשיר החדש של פיית' נו מור

19.11.2014 / 20:45

הלהקה כבר ביצעה את השיר "Motherfucker" בהופעות לאורך חודשים, וכעת מגיעה גרסת האולפן. זוהי הסנונית הראשונה מתוך האלבום הראשון של ההרכב מזה 18 שנה. האזינו לה כאן

בחודש ספטמבר הכריזו חברי להקת פיית' נו מור שהם צפויים להוציא אלבום שביעי במרץ 2015, לראשונה מזה 18 שנה. בסיסט הלהקה ביל גולד פירט לרולינג סטון, "...הבנו שאנחנו חופשיים ממחויבויות הקשורות להקלטות. לא הופענו, יש לנו את השירים האלה שעבדנו עליהם ואנחנו חושבים שהם די מגניבים, למה שלא נעשה הוצאה לאור משל עצמנו ונתבע חזקה על העתיד שלנו, במובן מסוים?".

האלבום, שעדיין נטול שם, יציג בו את ההשפעות והניסיון של חברי הלהקה לאורך השנים, כך לדברי גולד. "אני חושב שמה שאנחנו עושים משקף את את הכיוונים שאליהם הלכנו מאז שעשינו את האלבום האחרון של פיית' נו מור… ואני חושב שיש חלקים מאוד רבי עוצמה וחלקים אחרים שיש בהם יותר 'חלל'. כל מה שאנחנו עושים, עם הכימיה בינינו, עם הדרך שבה אנחנו מנגנים, זה תמיד יישמע כמונו. זה פשוט מה שאנחנו עושים, מה שגורם לנו להרגיש טוב. נקווה שזה לא יגרום לנו להישמע כמו חבורה של גברים בני חמישים פלוס".

"זה מרגיש יאה שהשיר הראשון שאנחנו משחררים הוא 'Motherfucker'", אמר קלידן הלהקה, רודי בוטאם, לרולינג סטון. "שיר על נשיאה באחריות. ביסודו של דבר יצרנו, הקלטנו ומיקססנו גוף עבודה חדש בעצמו ואנחנו משחררים אותו בלייבל שלנו. זה ביג דיל עבורנו בשלב הזה של הקריירה, והשיר הזה עוסק בכך". למרות הנושאים הנכונים לכאן והעכשיו של חברי הלהקה, הוא נשמע כמו פיית' נו מור הישנה והטובה, ואלה הן חדשות מצוינות. האזינו לו למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully