וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ההאשמות: NBC ביטלה את תוכניתו של ביל קוסבי

19.11.2014 / 20:57

כיממה לאחר שדוגמנית העל לשעבר ג'ניס דיקנסון טענה כי ביל קוסבי אנס אותה לפני 32 שנים, רשת NBC החליטה לבטל סיטקום חדש בכיכובו של הקומיקאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוסבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביל קוסבי לא יחזור לטלוויזיה, לפחות לא ככוכב קומדיה. רשת NBC אישרה הערב (רביעי) כי החליטה לוותר על הפקת הסיטקום בכיכובו של ביל קוסבי, שהיה אמור להיות משודר בסתיו הבא. NBC הודיעה לפני כעשרה חודשים כי היא בוחנת הפקת קומדיה חדשה בכיכובו של ביל קוסבי אולם כעת, לאור גל ההאשמות באונס נגד קוסבי, החליטה לוותר על הסדרה. יש לציין כי קוסבי לא הורשע באונס. הודעת NBC על ביטול הפקת הסיטקום מצטרף להודעת ביטול נוספת: אתמול (שלישי) הודיעה נטפליקס כי ספיישל הסטנד-אפ בכיכובו של ביל קוסבי שהיה אמור להיות משודר בהמשך החודש לא ישודר.

קוסבי, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בעשור האחרון כי תקף מינית באלימות לפחות 13 נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

הבוקר פורסם כי דוגמנית העל לשעבר ג'ניס דיקנסון טוענת שהקומיקאי הוותיק אנס אותה לפני 32 שנים. לפי דיקנסון, האונס התרחש בעת שנפגשה באגם טאהו בארצות הברית. קוסבי, לפי הטענות, סימם את דיקנסון בעזרת כוס יין אדום וגלולה לאחר שהתלוננה על כאבי בטן שנבעו מהמחזור החודשי. בריאיון שהעניקה דיקינסון ל-ET היא מספרת כי התעוררה בבוקר למחרת כשהיא עירומה, מבולבלת ובין רגליה מרוח זרע. דיקנסון סיפרה גם כי לפני שהתעלפה בלילה, היא זוכרת את קוסבי מתפשט.

לפי דיקנסון, האונס לכאורה הושתק ע"י עורכי דינו של קוסבי לאחר שניסתה לכתוב עליו באוטוביוגרפיה שפרסמה בשנת 2002. "אני מספרת על זה עכשיו כי זה הדבר הנכון לעשות", אמרה דיקנסון בת ה-59.

מרטי זינגר, עורך דינו של קוסבי, מסר ל-"The Wrap" כי טענותיה של דיקנסון הן המצאה. בנוסף, סינגר הכחיש את דבריה של דיקנסון בנוגע למגעים בין עורכי דינו של קוסבי לבין הוצאת הספרים בה דיקנסון פרסמה את האוטוביוגרפיה שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully