וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ביל קוסבי מבקש מעיתונאי לא לעסוק בפרשת האונס

20.11.2014 / 10:22

רשת AP שחררה סרטון המתעד את התנהלותו של ביל קוסבי בזמן ריאיון. הקומיקאי הוותיק נראה מבקש מהעיתונאים להסיר את השאלות שעוסקות בפרשת האונס בה הסתבך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רוצה לעסוק בנושא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל האשמות האונס החדשות נגד ביל קוסבי והדיווח כי רשת NBC החליטה לבטל סיטקום חדש בכיכובו, רשת AP שחררה סרטון שצולם בתחילת החודש המתעד את התנהלותו של ביל קוסבי במסגרת ריאיון.

קוסבי, כפי שניתן לראות בסרטון, מסרב להתייחס לטענות האונס השונות ואף מציע לעיתונאי שלא לעסוק בנושא אם הוא "חושב שהוא רציני". ב-AP, כך מתברר, תיעדו את קוסבי ואשתו לאחר שהריאיון הסתיים. קוסבי ואשתו ביקשו מהצוות שידאגו לכך שסוגיית האונס לא תופיע בריאיון הסופי אולם כתב AP הסביר לקומיקאי הוותיק כי ההחלטה נתונה בידיו של העורך. "חשבנו שבגלל שמדובר ב-AP אז לא יהיה חשוב לעסוק בנושא", הוסיף קוסבי.

אמש נודע כי NBC החליטה לוותר על סדרה חדשה בכיכובו של קוסבי. הודעת NBC על ביטול הפקת הסיטקום מצטרף להודעת ביטול נוספת: שלשום (שלישי) הודיעה נטפליקס כי ספיישל הסטנד-אפ בכיכובו של ביל קוסבי שהיה אמור להיות משודר בהמשך החודש לא ישודר.

קוסבי, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בעשור האחרון כי תקף מינית באלימות לפחות 13 נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully