וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית 34: אין מה לקנות בערוץ הקניות

אביעד "צפניה" קדרון

21.11.2014 / 0:00

כשברקע שמועות על מיתון וירידה בצריכה, כל שנותר לעשות הוא לבהות במקדש הטלוויזיוני שנקרא "ערוץ הקניות" ולקוות לטוב. קניות, כולם יודעים, אי אפשר לעשות שם. טור הטלוויזיה של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדהים ומעניין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוכניות הכלכלה הידידותיות לצופה המתבטט אומרים שהשוק בהקפאה. התיירים לא באים. מיתון הם קוראים לזה. לא פשוט. לא פשוט בכלל. אבל! סייגה בשבוע שעבר אחת העיתונאיות, דווקא בתחום הצריכה האישית אין הקפאה. מתברר שיותר אנשים קונים לעצמם כל מיני דברים שהם לא תיירות פנים. די טבעי כי מדובר באזרחי ישראל שלא ממש צריכים לטוס לישראל. ועדיין, צריכה אישית. מתי בפעם האחרונה קניתי לעצמי משהו שלא נזלל כעבור זמן קצר? שאלה טובה.

אי לכך ובהתאם לזאת, הושבתי את עצמי מול ערוץ 21 בממיר או בשמו המרגש: ערוץ הקניות. שם, חשבתי לעצמי, בטח אוכל למצוא צריכה אישית. הרי עד היום אורחיי נהנים מהמיטה המתנפחת שקניתי לפני עשור.

את הערב פתחתי מול "המכרז הבטוח: ערוץ הקניות משתגע בשבילכם". אם ערוץ הקניות משתגע, רק דברים טובים ייצאו מזה. אולי אפילו כורסת ונקובר בעלת כיסים כפולים לה פיללתי או מטריית אחיזה ביומטרית אותה המצאתי הרגע. הקונספט של "המכרז הבטוח" די פשוט: מוצר מסוים נמכר בהנחה. כמה הנחה? אה, זו כבר שאלה טובה. כל מוצר זוכה להנחה שונה שנקבעת בקטע וידאו שצולם מראש (וכלומר, יכול להישלף רנדומלית לכל מוצר). הנחה שנקבעת ע"י סיבוב גלגל מזל. ומי מסובב את הגלגל? זו כבר שאלה טובה עוד יותר. כי יש כמה אנשים שמסובבים את הגלגל. עמיר גולדברג יוצא "האח הגדול" הוא אחד מהם. יאנה קלמן יוצאת "הישרדות" היא אחרת. ערוץ הקניות, המקום בו יוצאי ריאליטי באים לנוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כה אנרגטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל מקרה, המוצר הראשון בתוכנית היה מכשיר סמארטפון ואחרי שבחורה בשם תמי סובבה את הגלגל, הוא נפל על "שבעים אחוזים מהמחיר". תמי, תופתעו לשמוע, הגיבה באופן פרופורציונלי. "עמיר, תחזיק אותי. שבעים אחוזים מהמחיר". עמיר, אם תהיתם, לא החזיק אותה. כי מתברר שמדובר בהנחה של שלושים אחוזים בלבד. כל כך הרבה מספרים, כל כך מעט היגיון.

ותשכחו מעמיר ותמי. הם הרי מופיעים בקטע שהוקלט מראש. כעת מי שינסה למכור את המכשיר הסלולרי הם שני מוכרים נלהבים שאחד מהם מתעקש להסתכל על המצלמה הלא נכונה. מפתיע. ושני האנשים האלה מחליפים את הפרזנטור של "המכרז הבטוח" שמככב בין מוצר למוצר. איזה בלאגן. המכשיר אותו מכשיר אך האנשים אנשים שונים. אלוהים אדירים, כמה אנשים עובדים בתוכנית הזו? בינתיים, שני המוכרים הנלהבים המשיכו להתלהב. ממה הם התלהבו? למשל מזה שהמכשיר הסלולרי לבן ושכל האביזרים התואמים שלו גם מגיעים בצבע לבן. והיה גם דיבור על "מסך ISP". מה שזה לא יהיה. אבל גולת הכותרת היא כמובן שהמכשיר הזה "יכול לפתוח מאות אלפי אפליקציות". יאפ, מאות אלפי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו שומע אותי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי המכשיר הסלולרי, בערוץ הקניות פנו לצופות ממין נקבה. לא שהן לא משתמשות במכשירים סלולריים אבל חשוב שיהיה גם משהו לזו שמבשלת בבית. משהו כמו צמיד שהוא גם שעון. או כמו שהמוכרת הדגישה: "אני יודעת שהצופות שלנו בבית מאוד רוצות שעון כזה". נו, אם היא יודעת כנראה שזה נכון. ואחר כך הגיעה גם ערכת דיבורית לרכב. ואז קרם פנים שמעכב הזדקנות. כורסת הונקובר לא הופיעה בתוכנית. וגם לא בזו ששודרה אחריה. שעות חלמתי כיצד אני נשען לאחור בכורסה. חלומות אבודים שלא יתגשמו לעולם.

אומרים בטלוויזיה שיותר אנשים קונים לעצמם כל מיני דברים שהם לא תיירות פנים. אבל אף אחד כבר לא קונה כורסת ונקובר.

מתי אתם קניתם לאחרונה משהו בערוץ הקניות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully