וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת בתי קולנוע בתאילנד עצרה את הקרנות "משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 1"

וואלה

20.11.2014 / 17:39

זאת לאחר ששלושה אנשים נעצרו בעת נאום ראש ממשלת תאילנד בגלל שנקטו בהצדעת שלוש האצבעות, כפי שנוהגים בטרילוגיה, במחאה כנגד ההפיכה הצבאית במדינה

יח"צ - חד פעמי

הנשיא סנואו זוכה לגיבוי לא צפוי: רשת בתי קולנוע בתאילנד עצרה את הקרנות הסרט "משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 1". זאת על רקע מעצרם של שלושה אנשים, שניים מתוכם סטודנטים, לאחר שנקטו בעת נאום ראש ממשלת תאילנד פריות צ'אן אוצ'ה בהצדעת שלוש האצבעות, כפי שנוהגים בטרילוגיית הסרטים, בעיר קון קאן. הצדעת שלוש האצבעות ביטאה מחאה כנגד ההפיכה הצבאית במדינה במאי.

רשת Apex המפעילה שני בתי קולנוע באזור ככר סיאם בבנגקוק עצרה את הקרנות הסרט "משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 1" ובמקומו העלתה את הסרט "קסם לאור ירח" של וודי אלן. הרשת טענה כי החלטתה אינה קשורה ישירות למעצר הסטודנטים. לדברי הרשת, התברר כי 160 כרטיסים לסרט הוצעו בחינם בפייסבוק על ידי קבוצה הנאבקת בהפיכה. הקבוצה אמרה כי תחלק את 160 הכרטיסים להקרנת הבכורה, והכריזה "תרימו שלוש אצבעות, תביאו פופקורן ובואו לקולנוע". הרשת אמרה כי היא עצרה את הקרנת הסרט כי ההקרנות "נוצלו על ידי פעילים פוליטיים". עם זאת, לא ידוע על שום מהלך לעצור את הקרנות הסרט על ידי שתי רשתות קולנוע גדולות יותר במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully