וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו הדב תחת אש: "המיניות שלו מפוקפקת"

23.11.2014 / 10:27

עיירה קטנה בפולין החליטה שפו הדב לא ישמש אצלה כקמע בגן משחקים מקומי, מאחר שהוא חצי עירום, נטול איברי מין, והמחבר שלו, א. א. מילן, "חתך את אשכי דמותו עם תער"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פו הדב נתפס רגע לפני שהוא תוקף את חזרזיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המועצה המקומית בעיירה הפולנית טושין החליטה להחרים את דמות הילדים האהובה פו הדב. הסיבה: המיניות שלו מפוקפקת והוא לבוש באופן שאינו הולם עבור ילדים, מאחר שהוא חצי עירום. הנושא עלה כאשר שמו של פו הדב הוצע כאופציה לקמע שיוצג בגן משחקים מקומי, אבל מועצת טושין שללה כאמור את ההצעה מכל וכל, ואף הגדילה וקראה ליוצרו של הדב החביב, א. א. מילן, "מטריד".

ישיבת המועצה שדנה בנושא הוקלטה על ידי אחד מחבריה היותר ליברלים, כפי הנראה, והודלפה לתקשורת המקומית. במסגרתה נשמע אחד החברים מציע את דמותו של דב פולני במקום פו, מאחר ש"שלנו לבוש מלמעלה ועד למטה, בניגוד לפו שלבוש רק מהמותן ומעלה". חבר מועצה אחר השיב לו: "הוא לא לובש מכנסיים בגלל שהוא לא מקיים יחסי מין. הוא הרמפרודיט". הרמפרודיט, כידוע, הוא יצור שיש לו מערכת רבייה נקבית וזכרית, ולא כזה שאין לו מערכת רבייה כלל.

חברת מועצה אחרת הוסיפה ואמרה: "זה מאוד מטריד אבל האם אתם יכולים לדמיין? הסופר היה בן יותר מ-60 וחתך את האשכים של פו עם תער בגלל שהייתה לו בעיה עם הזהות שלו".

החלטה על קמע לגן המשחקים עוד לא נעשתה, אבל ממועצת טושין נמסר שפו הדב אינו מועמד.

  • עוד באותו נושא:
  • פו הדב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully