וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם ריפבליקה

25.11.2014 / 0:00

לקראת הופעת הלהקה הבריטית ב-11 בדצמבר במועדון הבארבי בתל אביב, סיפרו החברים בה על האלבומים ששינו את חייהם – מהקיור, דרך בואי ועד אקו אנד דה באנימן. האזינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Talking Heads - Remain In Light

"אלבום בהפקת בריאן אינו עם וידאו בלתי נשכח של דיויד בירן לובש חליפה ענקית, עושה צורות משונות עם ידיו ורוקד. גם האלבום של טוקינג הדס 'Stop Making Sense', אהוב עלינו במיוחד. הלייב של הלהקה הזו גורם לך להבין איזו חבורה מעניינת של מוזיקאים הם, וכמובן טינה ווימאות' שהיא אחת הבאסיסטיות הכי מגניבות ויוצרת מוערכת בפני עצמה".

The Cure - On The Door

"הלהקה הזו הייתה השפעה מאד גדולה והשראה מאד גדולה גם על עצמי וגם על הלהקה. כולנו גדלו בהערצה אליהם. האלבומים המוקדמים שלהם היו יצירות מופת, אבל אני גם אוהבת את האלבום 'Bloodflowers'. היה לי הכבוד לשיר דואט עם רוברט סמית' והקיור בשיר 'Just Say Yes', הנמצא באלבום ה-GREATEST HITS שלהם, וגם יצא לי לשיר איתם בפריז. אחד הרגעים המדהימים של חיי!".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

Simple Minds - Empires and Dance

"סימפל מיינדס הם אחת הלהקות האהובות עלינו. האלבומים שלהם קיבעו את האהבה שלי למוזיקת אינדי אלקטרונית. ראיתי אותם בהופעה חיה ב-02 ARENA בלונדון והם עדיין מדהימים כלהקה חיה. השיר ' Don't You' בהופעה הזו גרם לאחת התגובות החיות המרשימות ביותר מקהל בהופעה שאי פעם ראיתי".

Gary Numan - Replicas

"השירים האהובים עלי הם "Down In The Park" ו-'Are 'friends' electric' (שריפבליקה עשו דואט עם גארי ניומן בשיר זה לאלבומו RANDOM), ועד היום אני חברה טובה מאד של אישתו. האלבום הזה שבר גבולות בתחום הפוסט פאנק, עם הסאונד האלקטרוני האפל, כמעט עצוב שלו. יצירת מופת".

David Bowie - Heroes

"בילדותי הוקסמתי על ידי בואי ועד היום אני יכולה לבחור כל כך הרבה שירים שלו או אלבומים. כוכב פופ יפהיפה ואנדרוגני עם שירים מעולים וקליפים מדהימים, מה עוד אפשר לבקש ? התאהבתי בו בסרט 'The Man Who Fell to Earth'".

Human League - Dare

"אהבתי נורא את The Human League המקורית עם מרתין וור וקרייג מארש עם שירים כמו 'Being Boiled', ו'Circus Of Death'. הם המשיכו ללהקת HEAVEN 17 שגם אהבתי מאוד. כטינאייג'רית הייתי הולכת לכל ההופעות שלהם ובפעם הראשונה ראיתי שתי זמרות/רקדניות בהרכב פופ אלקטרוני, ופשוט נדהמתי. הם היו שולחים לי פעם גלויות! השירים האהובים עלי הם 'Sound Of The Crowd', 'Don't You Want Me' ו-'Hard Times'. זה אחד האלבומים שאפשר לשמוע מתחילתו עד סופו ללא שיר אחד חלש".

Echo and the Bunnymen - The Killing Moon

"טים וג'וני ניגנו בבאנימן בבית הספר, ואני מאמינה שהלהקה היתה אחת הסיבות שהם התחילו לכתוב מזויקה. תמיד אהבתי אותם, וזכינו לפגוש אותם בשיקגו כשהם הופיעו שם, ואנחנו עדיין בקשר מאז. לאיאן מאקולוך יש את אחד הקולות היפים אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully