וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רייצ'ל מקאדמס וטיילור קיטש יככבו בעונה השנייה של "בלש אמיתי"

25.11.2014 / 11:17

HBO הכריזה באופן רשמי על הליהוק של מקאדמס וקיטש, וכן של קלי ריילי האנגליה. הם מצטרפים לליהוקים שכבר דווחו - וינס ווהן וקולין פארל. הנה הפרטים על העלילה והדמויות

רייצ'ל מקאדמס. Jason Merritt, GettyImages
רייצ'ל מקאדמס לא מתפשרת/GettyImages, Jason Merritt

השמועות מתרוצצות כבר חודשים, אבל כעת HBO נותנת להן תוקף רשמי. אתמול הכריזה רשת הכבלים האמריקאית כי לעונה השנייה של "בלש אמיתי" לוהקו רייצ'ל מקאדמס ("היומן", "איש מבוקש מאוד"), טיילור קיטש ("אורות ליל שישי", "ג'ון קארטר") וקלי ריילי האנגליה ("קופסה שחורה", "שרלוק הולמס: משחק הצללים").

העונה השנייה של "בלש אמיתי" תתרחש בוונטורה שבקליפורניה, והתיאור המעומעם שלה על פי HBO הוא "שלושה שוטרים ופושע אחד נאלצים לנווט בנבכי קנוניה בעקבות רצח". בעבר כבר דווח על הליהוק של וינס ווהן וקולין פארל - הראשון מגלם ברון פשע מקומי המנסה להפוך את עסקיו ללגיטימיים, אבל נתקל בקושי גדול כאשר שותפו העסקי נרצח; השני מגלם בלש מושחת שנקרע בין הנאמנויות שלו. אליהם מצטרפת מקאדמס כבלשית במשטרת השריף המקומית, שחוסר הפשרות שלה גורם לה לחיכוכים עם עמיתיה. קיטש מגלם חייל לשעבר שלחם במלחמה וכעת הוא שוטר על אופנוע במשטרת התנועה של קליפורניה. ריילי מגלמת את רעייתו של ברון הפשע, שחקנית נשכחת בדימוס.

כל עונה של "בלש אמיתי" מגוללת סיפור נפרד במיקום אחר ועם דמויות שונות. העונה הראשונה של הסדרה, ששודרה החל מינואר 2014 בכיכובם של מתיו מקונהי ו-וודי הרלסון, גרפה שבחים רבים, זכתה בחמישה פרסי אמי ופרסים רבים אחרים. העונה השנייה צפויה לעלות בקיץ 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully