וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה יומית: ווניה היימן יספר לכם איך מגיעים מתל אביב לבוב דילן דרך יוטיוב

25.11.2014 / 16:22

תמיד חלמתם לשאול את ווניה היימן איך הוא עושה את כל האפקטים המגניבים האלה ומאיפה צצים לו הרעיונות? בכנס הצילום התשיעי של ישראל תוכלו לתפוס אותו לשיחה צפופה. פינת התרבות אפטר פרודקשן

מערכת וואלה!

יום שלישי, אמצע שבוע, האנרגיות אולי קצת חלושעס אבל היי למה לשקוע במרה שחורה? הרי כנס הצילום התשיעי של ישראל יוצא לדרך! ולא סתם, אלא תחת הכותרת "פריצה אישית של צלמים", ויתמקד בפריצה של צלמים מובילים לעולם הגדול, דרך שבע הרצאות של צלמים שונים.

הכנס, התשיעי במספרו, ייערך זו השנה ב-26 בנובמבר בבית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. הכנס, בהפקתו של בית הספר לצילום גליץ, נועד לצלמים מקצועיים וחובבים כאחד, והינו אירוע הצילום הגדול והמשמעותי ביותר בתחום הצילום בארץ.

השנה, שבעה צלמים ימלאו את האולם בהשראה, ישתפו בעבודותיהם האחרונות, יתנו הצצה אל מאחורי הקלעים של הצילום ויחשפו את סודות המקצוע שלהם. הצלמים הם וניה היימן, במאי ויוצר ישראלי אשר פועל ועובד בניו יורק ועבודותיו זכו להצלחה רבה ברשת (בין יצירותיו הבולטות: קליפ לבוב דילן, אסף אבידן, TYP ועדי אולמנסקי, סדרת המערכונים "בקיצור" ופרסומת לחברות דוגמת פפסי ואמריקן אקספרס), האמנית האוונגרדית דינה בווה שמחפשת דרכים חדשות באמנות הצילום (הישראלית הראשונה שזכתה בגרנד-פרייס של תחרות ניקון ב- 2013), הצלם שלומי ניסים אשר ירצה בנושא הצילום באמנות, אלה אוזן, צלמת בוגרת בצלאל, עמאר יונס, צלם דוקומנטרי וצילום תת ימי, ואוהד רומנו שירצה על ביטוי אישי בעולם צילום המסחרי. כמו כן, בכנס ישתתף צלם אורח, ששמו ייחשף רק ביום הכנס.

בנוסף להרצאות, יוצגו בכנס 15 דוכנים של השותפים מכל תחומי הצילום עם החידושים הכי חמים בעולם הצילום, עם הנחות ייחודיות הגרלות והכרזות על זוכים בתחרות הצילום לפלנד 2015.

כנס הצילום יתקיים ביום רביעי, 26 בנובמבר החל מהשעה 15:00 ועד השעה 22:00 בבית האופרה- המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, מחיר כרטיס 39 שקלים.

יש לכם בדיחה מצחיקה על סלפי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully