וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חשמל באוויר: סולן להקת רוק התחשמל ומת על הבמה באמצע הופעה

25.11.2014 / 19:14

אגוסטין בריוליני, סולן להקת רוק מתחילה מארגנטינה, צנח ומת בזמן הופעה לעיניי הקהל ההמום. הסיבה: כבל פגום שיצא מהמיקרופון שלו

סולן להקת רוק התחשמל על הבמה ומת בארגנטינה. פייסבוק, צילום מסך
מוות מהיר, עתיד מזהיר/צילום מסך, פייסבוק

ללהקת הרוק "קרבס" מארגנטינה היה עתיד מזהיר. כלומר, לא שמענו שום שיר שלהם, אבל זה מה שלהקות צעירות אחרות אומרות עליהם. העתיד הקסום נגדע באכזריות כאשר אוגוסטין בריוליני, סולן הלהקה, התחשמל מכבל פגום שהיה מחובר למיקרופון שלו, ומת על הבמה לעיניי המעריצים ההמומים.

כתוצאה ממכת החשמל הקטלנית, ליבו של בריוליני הפסיק לפעום. פראמדיקים שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה במשך שעה שלמה, אך בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. "לא האמנו שזה מה שקורה", אמרו המתופף והגיטריסט עמם הופיע הסולן המנוח. פיקו מויאנו, הסולן של להקת "אייסברג" המתחרה, התקשה גם הוא להאמין. "קשה להאמין שזה קרה. אנחנו במאה ה-21, ותאונות כאלה עדיין קורות. זה מדהים. הלהקה התקדמה מהר וצברה קהל מעריצים גדול בקהילה המקומית. הם הלכו לכיוון טוב".

האירוע המצער הופך לטרגי עוד יותר, כשקוראים דברים שאמר אוגוסטין ימים ספורים לפני מותו: "המוזיקה שאנחנו עושים מעניקה לאנשים אנרגיה, והם מקרינים אותה בחזרה אלינו. זה מעגל קסום שנוצר בין אנשים ואומנות". מעגל קסום חשמלי כנראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully