וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: יוני בלוך יוצר קליפים ללהקת R.E.M ולניקי מינאז'

28.11.2014 / 12:50

אחרי הקליפים לבוב דילן ולקולדפליי: חברת Interlude, אותה ייסד ומנהל יוני בלוך, תיצור קליפים אינטראקטיביים גם ללהקת R.E.M ולניקי מינאז', כך נודע לוואלה! תרבות. בלוך: "זה כיף עצום"

REM. Carlos Alvarez, GettyImages
כיצד הקליפ יסתיים? מייקל סטייפ/GettyImages, Carlos Alvarez

אחרי הקליפים האינטראקטיביים לבוב דילן וללהקת קולדפליי, חברת Interlude, אותה ייסד יוני בלוך, תיצור קליפים גם ללהקת R.E.M. ולזמרת ניקי מינאז', כך נודע לוואלה! תרבות.

השבוע שוחרר הקליפ האינטראקטיבי לשיר Ink של קולדפליי, שנוצר על ידי חברת Interlude בשיתוף עם חברת "בליינד". בקליפ המאוייר בוחרים הצופים מספר פעמים מה הם יראו בהמשך ההרפתקאה, ונראה שיש יותר מ-300 סיפורים אפשריים. הלהקה הוציאה השבוע גם אלבום הופעה חיה בשם Ghost Stories Live 2014"".

לפני שנה יצרה החברה של בלוך קליפ אינטראקטיבי לקלאסיקה "Like A Rolling Stone" עבור בוב דילן, אותו ביים וניה הימן. בדצמבר 2013 הוא נבחר כ"קליפ השנה" של המגזין טיים.

יוני בלוך מסר היום (שישי) לוואלה! תרבות: "זה כבוד גדול כשלהקה כמו קולדפליי בוחרת להשתמש בפלטפורמה שלנו כדי להוציא את הקליפ החדש שלהם, ויש עוד הרבה אמנים גדולים כמו R.E.M וניקי מינאז' שמוציאים קליפים בפלטפורמה שלנו בשבועות הקרובים. זה כיף עצום שאמנים בסדר גודל הזה מגלים את היכולות החדשות של הפלטפורמה ומשתמשים בהם בצורה כל כך יצירתית".

צפו בקליפ האינטראקטיבי שיצרה החברה של יוני בלוך לשיר Ink של קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully