וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: קטניס מנצחת גם פינגווינים

30.11.2014 / 9:32

"הפינגווינים ממדגסקר" הגיע לבתי הקולנוע אבל לא הצליח לדגדג את "עורבני חקיין". האם מישהו יוריד את קטניס וחבריה מהמקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארה"ב?

יח"צ - חד פעמי

חג שמח! חג ההודיה האמריקאי האריך את סוף השבוע לחמישה ימים, מה שכמובן הועיל מאוד להכנסותיהם של הסרטים השונים ששהו בבתי הקולנוע באותו זמן. על הפינגווינים והבוסים עבר חג סביר, אבל אף אחד מהם לא התקרב אפילו לקטניס.

"משחקי הרעב: עורבני חקיין, חלק ראשון" משחק בליגה אחרת משאר הטבלה. למרות שתוצאותיו הקופתיות של הסרט ממשיכות להיות החלשות ביותר מבין סרטי "משחקי הרעב" עד כה, הוא עדיין נמצא גבוה מכל סרט אחר. אחרי הפתיחה בשבוע שעבר (הסכום הסופי שהשיג, כך מתברר, היה 122 מיליון דולר "בלבד"), במהלך סוף השבוע הנוכחי הסרט הכניס עוד כ-58 מיליון, ובסך הכל, בעשרה ימים בקולנוע הוא הגיע להכנסות של 227 מיליון דולר, וכבר עכשיו הוא אחד הסרטים המצליחים של השנה.

"הפינגווינים ממדגסקר", שנמצא במקום השני בטבלה השבועית, הוא ספין-אוף של דימוורקס לאחת מסדרות הסרטים הפופולריות ביותר שלהם. שלושת הסרטים בסדרת "מדגסקר" השיגו סופי שבוע ראשונים של 47, 60 ו-63 מיליון דולר, בהתאמה. הסרט החדש, שמתמקד בדמויותיהם הפופולריות של הפינגווינים (שכבר כיכבו בסדרת טלוויזיה משלהם) לא הגיע לאותם גבהים: את סוף השבוע הוא יסיים על פי ההערכות עם הכנסות של כ-26 מיליון דולר (או כ-37 מיליון דולר, כולל ההכנסות של שני ימי החג שקדמו לסופ"ש). ההשוואה המתבקשת היא "החתול של שרק" – גם הוא ספין-אוף לסדרה פופולרית של דרימוורקס, שלא השתווה להצלחה של סדרת האם. הפינגווינים לא הצליחו אפילו להדביק את החתול, שהשיג סופ"ש ראשון של 34 מיליון דולר.

סרט חדש נוסף השבוע הוא "איך להיפטר מהבוס 2", ההמשך לקומדיה מ-2011, וגם הוא לא משתווה לקודמו. "איך להיפטר מהבוס" הראשון היה להיט מינורי, שפתח עם 28 מיליון דולר, והגיע בסופו של דבר להכנסות של 117 מיליון דולר בארצות הברית; סרט ההמשך צפוי לסיים את סוף השבוע הראשון שלו עם כ-15 מיליון דולר בלבד, או כ-22 מיליון בהכנסות כוללות. צוות השחקנים המשודרג לא עזר: אל ג'ייסון בייטמן, צ'רלי דיי, ג'ייסון סודייקיס, ג'ניפר אניסטון, ג'יימי פוקס וקווין ספייסי – שהשתתפו כולם בסרט הראשון – הצטרפו הפעם גם כריס פיין וכריסטוף וולץ. המבקרים לא היו מאוד נחמדים לבוסים החדשים – ומתברר שגם הקהל לא כל כך. "איך להיפטר מהבוס 2" נכנס לטבלה למקום החמישי בלבד, מאחורי "שישה גיבורים" ו"בין כוכבים" המצליחים (שהגיעו שניהם להכנסות כוללות של מעל 160 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully