וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אקסום

30.11.2014 / 10:53

לקראת הופעתו של הצמד אקסום בפסטיבל הולגאב ליצירה ישראלית אתיופית, האזינו לבחירת האלבומים האהובים ביותר על החברים בו. אסתר רדא וזבולון דאב סיסטם בפנים, מי עוד?

אקסום. אלון שוסטל,
אקסום/אלון שוסטל

Roots Africa - Rise Oh Israel

"בין הרכבי הרגאיי הראשונים בארץ בשנות השמונים, בהנהגת הסולן האתיופי עמנואל ירדאי. מהאלבום הזה יצאו המנוני רגאיי כמו 'Rise Oh Israel'. אהבנו את הסאונד השורשי של ההרכב עם הקול המדהים של עמנואל שמוסיף צבע קריבי אמיתי".

Gigi - Gigi

"ג'יג'י היא זמרת נשמה מאתיופיה בעלת קול מרטיט נפש ומלודיות מאוד נוגות, שמשלבת מוזיקת עולם עם נגיעות של ג'אז אתיופי והמון נשמה. האלבום הזה הוא אחד מיצירות המופת שלה, מומלץ בחום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זבולון דאב סיסטם - אנבסה דאב

"זבולון דאב סיסטם הם הרכב רוטס-דאב בין הטובים שיש בארץ היום, בניצוחו של הסולן האתיופי המוכשר (שהוא גם חבר יקר) - גילי יאלו. האלבום הזה (שהוא השני במספר שלהם) משלב בצורה מושלמת את הרגאיי השורשי עם הגרוב האתיופי הישן (גילי אף שר באמהרית באלבום) ונותן סאונד חדש ומהפנט".

Ester Rada - Life Happens

"אסתר רדא, מעבר לזה שהיא חברת ילדות שלנו עוד מנתניה, היא הדבר הכי חם כרגע בשטח. שחקנית וזמרת, סופר מוכשרת, ששחררה אלבום מדהים שמשלב סול, פאנק, אתיו-ג'אז ישן עם גרוב חדש והמון נשמה, וסוחפת את כל העולם אחריה. השיר 'Could it be' הוא אחת הפנינים באלבום הזה, מומלץ חורף הקרב ובא!".

פסטיבל הולגאב ליצירה ישראלית אתיופית יתקיים בירושלים החל מה-4 ועד ה-11 בדצמבר בהפקת בית הקונפדרציה ובניהולו האמנותי של אפי בניה. מלבד המופע של הצמד אקסום, במסגרתו יארחו את קתרינה, יארח הפסטיבל לראשונה בישראל את הזמר אלמייהו אשטה, הידוע בכינויו "ג'יימס בראון של אדיס", שיארח במופע את איילה אינגדשט.

אורחים נוספים מחו"ל: "פרויקט אדיס האקוסטית", הגרסה האפריקאית ל"בואנה ויסטה סושיאל קלאב" הקובנית, בביקור ראשון בישראל. עוד בפסטיבל: להקת מחול "ביתא" בבכורה חדשה, הצמד "ראס דשן", החוגג עשור לאלבומם המשותף הראשון, להקת "ללה" של דגה פדר במופע פיוז'ן מוסיקלי ותנועתי ואנסמבל התיאטרון הישראלי אתיופי "הולגאב" בבכורה להצגה "סיישל" מאת ובבימויו של משה מלכא.

  • עוד באותו נושא:
  • אקסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully