וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייב איידס: שורה של הופעות רוק מחכות לכם באירועי Rock4Life בכל הארץ

30.11.2014 / 16:00

מאור כהן, אלישע בנאי, קורין אלאל, רותם בר אור (The Angelcy), אלון עדר והלהקה ועוד- כולם יופיעו באירועי Rock4Life היום (חיפה ובאר שבע) ומחר (תל אביב). צפו בהמלצה יומית

מערכת וואלה!

בשבוע שעבר ציינו את יום האיידס הבינלאומי בקרחנה מתקדמת עם שלל מלכות הדראג המקומיות במסיבת ענק במועדון האומן 17 בתל אביב, והשבוע אנחנו מציינים אותו עם מופעי רוק לכל המשפחה באירועי רוק פור לייף, למקרה ששאלתם את עצמכם.

אז ממש היום אתם יכולה לצפות להופעות רוק במוקדי הבילוי של חיפה ובאר שבע, ומחר בתל אביב: בין היתר יופיעו מאור כהן, אבי גרייניק, אלישע בנאי, קורין אלאל, אלון עדר, רותם בר אור סולן דה איינג'לסי ועוד ועוד. השנה יהיה גם חידוש, לצד הופעות המוזיקה יהיו גם הופעות סטנד אפ, של יונתן ברק למשל, ככה זה כשהמנהל האמנותי של כל הדבר הזה הוא עידן אלתרמן.

ההופעות בת"א יתקיימו במוקדי הבילוי החמים הפסאז', אברקסס, רוטשילד, כולי עלמא, קפה ביאליק, אוויטה, והקאמל קומדי קלאב- שהתגייסו למטרה ופותחים את הדלתות בכניסה חופשית לקהל הרחב. בנוסף, בבאר שבע יתקיים במועדון "עשן הזמן" ג'אם סשן לתוך הלילה עם קותי, אלרן דקל, אייל תלמודי, רועי חן, אדם שפלן ובחיפה יופיע במועדון הסירופ עוזי נבון. הכניסה חופשית לקהל הרחב החל מהשעה 20:00. תנו בראש ואל תשכחו לשמור את זה בטוח.

לפרטים מלאים על האמנים וזמני ההופעות, היכנסו לעמוד האירוע בפייסבוק.

Rock4Life, היום בחיפה וב"ש, מחר בת"א, 20:00, חינם.


נזהרים ונבדקים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully