וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכתבת האוסטרלית שמדווחת מהשטח בביקיני

30.11.2014 / 16:18

גם זו דרך להעלות את הרייטינג - סוזן וורד מדווחת חדשות מהשטח עבור ערוץ יוטיוב אוסטרלי כשהיא עוטה על עורה ביקיני בלבד. כך היא מראיינת את העוברים והשבים, ולא כולם רואים זאת בעין יפה

צילום מסך

כתבת השטח סוזן וורד בת ה-27 משכה את תשומת לב העוברים והשבים בעיר האוסטרלית בריסביין במהלך ה-G20, ועידת המדינות המתועשות שנפתחה באמצע נובמבר, מסיבה מאוד פשוטה, קמאית אפילו: היא עושה את עבודתה בביקיני במסגרת ערוץ היוטיוב 'Aussie Beach TV' (טלוויזיית חוף אוסטרלי).

עם סיומה של הוועידה התייצבה וורד, המכונה ג'נאיה, לסקר את "תהלוכת העם בפארק מסגרייב", מחאת מפגינים נגד בחירתם של מנהיגי המדינות שהשתתפו בוועידה להתעלם בדיונים שלהם מבעיות האקלים העולמיות. וורד שוחחה עם הצועדים, שאחת מהם נחרדה לראות אותה בביקיני, פנתה מיד אל המצלמה ואמרה ברהיטות: "זה מיזוגני וסקסיסטי לחלוטין, וזה משקף בדיוק את הבולשיט הפטריוטי של G20 שהורס את כדור הארץ. לשים את האישה היפהפיה והאינטליגנטית הזו בביקיני בשביל רייטינג זה מעוות". אחרי המונולוג חוצב הלהבות המפגינה מיד הלכה משם.

וורד עצמה לא מתרגשת. בראיון עם הדיילי מייל האוסטרלי היא אמרה, "אני דוגמנית ביקיני אז אני לא מרגישה חוסר נוחות לקיים ראיון בביקיני. בכל מקרה אני שמחה עם הגוף שלי, ובטמפרטורה של 40 מעלות, להיות בביקיני זו הדרך הטובה ביותר לעשות את זה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully