וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת האונס: ביל קוסבי מציע החזר לרוכשי כרטיסים

30.11.2014 / 18:34

לאור התלונות הרבות נגד הקומיקאי הוותיק, החליטו סוכניו של קוסבי להציע החזר לרוכשי הכרטיסים למופע הסטנד-אפ שיחליטו שלא לצפות בהופעה

ביל קוסבי. GettyImages
מה לגבי התנצלות?/GettyImages

"סוכניו של מר קוסבי מאפשרים כעת החזר כספי ללקוחות שמעוניינים לבטל את הגעתם להופעתו", כך נכתב במכתב שנשלח לרוכשי כרטיסים להופעות הסטנד-אפ של ביל קוסבי שצפויות להיערך בפרבר בניו יורק בתחילת השבוע הבא. למרות שהסיבה להחזר האפשרי אינה מצוינת במכתב, הדעה הרווחת היא כי מדובר בתגובה לפרשת האונס בה נקשר שמו של קוסבי. "לעולם לא ארצה לפגוע במתחם בו תיערך ההופעה אבל לאור התלונות מדובר במקרה שונה. אשתי ואני לא רצינו ללכת אבל גם לא רצינו שקוסבי יקבל את כספנו", סיפר אדם שרכש כרטיסים למקומון.

בשבוע שעבר נודע כי חלק מההופעות בסיבוב הסטנד-אפ של קוסבי שתוכננו להתקיים בשנה הבאה, בוטלו. במהלך הופעה שכן נערכה בסוף השבוע שעבר בפלורידה, זכה קוסבי לתשואות בעמידה מהקהל. "אני בטוח שאם קוסבי היה משלם לכל מתלוננת שני מיליון דולר, אף אחת מהן לא היתה מדברת. הן רוצות את הכסף", אמר לגופי התקשורת אדם שנכח בהופעה.

קוסבי, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בשבועות האחרונים כי תקף מינית באלימות נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully