וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה קינן יוצאת לסיבוב הופעות ומוציאה קליפ ל"Waltz". צפו

1.12.2014 / 14:04

לקראת יציאתה לסיבוב מופעי סולו, רונה קינן משחררת קליפ לשיר שכתבה בגיל 16 ונכלל באלבום הבכורה "לנשום בספירה לאחור". צפו והאזינו לביצוע האלקטרוני המפתיע

יח"צ - חד פעמי
"עשיתי לא מעט ניסיונות עם שירים ישנים יותר מהרפרטואר שלי, בליווי כלים משונים שקניתי ב-eBay במהלך השנים. ברוב המקרים חזרתי לגיטרה, אבל הטיול תמיד היה מעניין"

לאחר שחגגה השנה עשור לאלבום הבכורה "לנשום בספירה לאחור" ושלושה אלבומי זהב, רונה קינן יוצאת לראשונה לסיבוב מופעי סולו, ללא גיבוי של נבחרת נגנים לצדה. רונה תעלה לבמה עם גיטרה, פסנתר, כלי הקשה וכלים אלקטרוניים ותבצע שירים מארבעת אלבומיה, קאברים שונים וטעימות מהאלבום שבדרך.

"בתהליך העבודה על מופע הסולו החדש, עשיתי לא מעט ניסיונות עם שירים ישנים יותר מהרפרטואר שלי, בליווי כלים משונים שקניתי ב-eBay במהלך השנים. ברוב המקרים חזרתי לגיטרה, אבל הטיול תמיד היה מעניין", מתארת קינן את הדרך שהובילה אותה למופע הסולו המדובר, "השיר הזה ('Waltz') הוא הוותיק ביותר שלי שנמצא עדיין במאגר השירים. כתבתי אותו בגיל 16 והוא הוקלט לאלבום הבכורה. כלי הנגינה שמככב בקליפ הזה הוא האומניקורד, תוצר מוזר ומופלא של שנות השמונים המוקדמות. את הקליפ צילמנו באולפן מקסים במושב נטעים שנקרא 'המרתף'. עטפנו את כל המגברים וכלי הנגינה בתאורת חג ויצאנו לדרך".

הופעות קרובות:

1.12 - עשן הזמן, באר שבע
3.12 - לה פצנגה, כפר סבא
11.12 - אוזןבר, תל אביב

רונה קינן.
רונה קינן

Filmed and edited by Aviv Meshulam and Tal Bruchiel // Recorded and mixed by Aviv Meshulam at MRTF

מיוחד: רונה קינן עורכת את וואלה! תרבות - כל הכתבות

  • עוד באותו נושא:
  • רונה קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully