וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה חדשה נגד ביל קוסבי: "תקף אותי מינית כשהייתי בת 15"

3.12.2014 / 11:14

בניגוד לטענות שעלו בחודשים האחרונים מפיהן של 19 נשים שונות, הפעם מדובר בתביעה נגד הקומיקאי, הראשונה מזה עשור. במקביל חושף גבר כיצד הציל ידידה שלו שנכלאה בביתו של קוסבי

ביל קוסבי שחקן אמריקאי. AP
קוסבי בשנות ה-70/AP

היממה האחרונה הביאה עמה תלונות נוספות כלפי השחקן והקומיקאי ביל קוסבי. בניגוד לתלונות ולטענות מצד הנשים הרבות שהשמיעו את קולן בחודש וחצי האחרונים, אחת מהטענות האחרונות באה בדמות תביעה של ממש, הראשונה מאז 2005: ג'ודי הות', כיום בת 55, הגישה תביעה נגד ביל קוסבי בטענה כי תקף אותה מינית כשהייתה בת 15. על פי תלונתה, בשנת 1974 נעתרו הות' וחברתה, שהייתה אז בת 16, להזמנתו של קוסבי להתלוות אליו במועדון טניס, שם שיחקו ביליארד והקומיקאי התעקש שישתו אלכוהול בכל פעם שניצח. לאחר מכן, על פי כתב התביעה, קוסבי לקח את השתיים אל אחוזת פלייבוי ואמר להן שאם יישאלו לגילן יענו שהן בנות 19. שם קוסבי תקף את הות' מינית כאשר ניסה להכניס את ידו למכנסיה, ואז לקח את ידה וביצע בעצמו אקט מיני בניגוד לרצונה.

במקביל חושף גבר מקרה אחר שהתרחש עשור לאחר מכן, כאשר הציל את ידידתו שסוממה מביתו של קוסבי. הידידה היא אחת מ-13 הנשים שהיו צפויות להעיד במשפט נגד ביל קוסבי ב-2005 על כך שסימם ותקף אותן מינית, ותוארה בכתב התביעה פשוט כ'אלמונית מס' 8' - תביעה שהסתיימה בהסכם שפרטיו לא נודעים. האיש, טוני הוג, מתאר כיצד לילה אחד ב-1984 התקשרה אליו ידידתו בת ה-23 והתחננה שיבוא להציל אותה. בראיון עם הדיילי ביסט מתאר הוג: "היא בכתה, היא הייתה היסטרית, היא לחשה. היא אמרה, 'טוני, אתה חייב לבוא לקחת אותי… אני בחדר כלשהו, אני חושבת שבקומה שנייה, ואני כבר כבר הרבה זמן. אני חושבת שהבגדים שלי לא עלי. כמעט אין לי תחושה. אני לא יכולה לקום, לא יכולה לראות כמו שצריך'".

הוג ממשיך ומספר כי הידידה תיארה לו שקוסבי נמצא בחדר השני ומגיע אליה עם ריח סיגר בנשימתו וגוהר עליה. הוג הגיע אל דירתו של קוסבי באפר איסט סייד, דפק בחוזקה על דלת דלתו וקרא בשמה של ידידתו, עד שהכוכב הגדול יצא ושאל "מה הבעיה?", מאפשר להוג להיכנס פנימה ולאסוף את ידידתו. לדברי הוג, בזמן אמת הוא התקשה להאמין שהכוכב הגדול יתקוף מינית מישהי והיה בטוח שידידתו לא הבינה נכון את ההתרחשויות ופשוט שתתה יותר מדי.

קוסבי בן ה-77, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בשבועות האחרונים כי תקף מינית באלימות נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully