וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מכות, קללות וקשירות: איסורים חדשים בפורנו הבריטי

3.12.2014 / 13:37

הצנזורה הבריטית פרסמה רשימת אקטים האסורים לצילום במדינה, גם עבור סרטונים בתשלום העולים ישירות לרשת. בינהם: שפיכה נשית, פיסטינג וישיבה על הפנים

אילוסטרציה. ShutterStock
תורידי את זה ממך, תיכף ומיד!/ShutterStock

חובבי הפורנו בבריטניה באבל וגם עובדי תעשיית סרטי הסקס זועמים – הצנזורה הבריטית הודיעה אתמול (שלישי) כי הם מרחיבים את האיסורים הקבועים בחוק נגד אקטים מיניים בסרטים שהופקו ל-DVD, כך שהם יכללו גם סרטוני וידאו שעולים ישירות לרשת או לצפייה בתשלום – כולל מה שמוגדר כ"סרטוני חובבים". לדברי המתנגדים מדובר בצנזורה על רשת האינטרנט וקביעה ממשלתית איזה אקטים מיניים הן בטוחים ואיזה לא. על פי הדיילי מירור, "חלק גדול מהפנטזיות המיניות הנפוצות ביותר בבריטניה נאסרו לצפייה".


זו רשימת האקטים האסורים לצילום בבריטניה: בעקבות החוק החדש: כל סוגי המכות/הלקאות בשוט/ספנקינג – או כפי שמפורט בחוק: Spanking, Caning, Aggressive whipping, בנוסף נאסר על קשירות, "החדרה לאיבר מין של כל עצם שמקושר עם אלימות", התעללות פיזית או מילולית (גם אם הדבר נעשה בהסכמה הדדית), חניקה, אורופיליה (המוכרת גם כ"מקלחת זהב"), שפיכה נשית, ישיבה על פנים ופיסטינג (החדרה של אגרוף לאיברי המין). החוק החדש לא אוסר צפייה באקטים הללו, אלא רק צילום שלהם ברחבי הממלכה הבריטית.

אילוסטרציה. ShutterStock
יאללה, תפתחי את הקשרים./ShutterStock

הרשויות מסרו כי השינויים בחוק נעשו בכדי להגן על קטינים ובכדי שהפורנו הנמצא ברשת לא יעודד שנאה או ידרדר את הנוער, אולם המתנגדים טוענים כי החוקים החדשים הם סקסיסטים. כ למשל, הם תוהים: מדוע נאסר על שפיכה נשית אך לא על שפיכה גברית? "נראה שאין כל הסבר הגיוני לחוקים הללו", אמר ג'רי ברנט דובר של העמותה נגד צנזורה, "מדובר פה פשוט בשורה של חוקי מוסר שקבעו אנשים שנאבקים ללא הצלחה בכדי לשים סוף לפורנוגרפיה בבריטניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully