וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 23: חזירים על המטוס

4.12.2014 / 0:04

אמה של האני בו בו מנסה להחיות את הרומנטיקה עם בעלה, חבר להקת וואן דיירקשן סולד מהמעריצות, מגזין "פיפל" הורג את קירק דגלאס ונוסעת אחת מדהימה טיסה שלמה. חדשות הטראש של השבוע

אחותה של האני בו בו בדרך לחסל את נגיף האבולה

ימים לא קלים עוברים על אנה קארדוול. ראשית אמה, מאמא ג'ון, עברה לגור עם האדם שהתעלל בה בילדותה. המהלך הבעייתי הזה הוביל לביטול תוכנית הריאליטי המשפחתית, "הנה באה האני בו בו", והשאיר ככל הנראה את קארדוול ללא תזרים מזומנים. קארדוול, המכונה צ'יקאדי, עושה כל שביכולתה על מנת לפרנס את בתה הצעירה, בינתיים ללא הצלחה יתרה. היא התחילה עם קמפיין באתר מימון ההמון Please Fund Me, שם קראה למעריציה לתרום לה כסף. "אני לא עד כדי כך מפורסמת", הסבירה, והציבה יעד של עשרים אלף דולרים. הדבר היחידי שהרוויחה היו תגובות של גולשים נזעמים, ולכן החליטה קארדוול לסגת מן המיזם. כעת, מתברר, הפכה לסוכנת מכירות של חברה מפוקפקת הטוענת כי מוצריה מסוגלים למנוע אבולה, לא פחות. מנהל המזון והתרופות האמריקני כבר הזהיר את החברה שלא לפרסם מידע כוזב בנוגע ליכולותיה בתחום המחלות הנגיפיות, אבל זה לא מנע מקארדוול האומללה להירשם כמפיצה בחברה. אנחנו מריחים תרמית פירמידה.

אנה קארדוול. פייסבוק, צילום מסך
תקוות המין האנושי. קארדוול/צילום מסך, פייסבוק

ובינתיים, אצל מאמא ג'ון

בזמן שבתה הבכורה נאבקת לגמור את החודש, העניינים אצל מאמא ג'ון נראים חיוביים יותר. על פי דיווחים, מאמא ג'ון שאנון זרקה את בן הזוג, הפדופיל המורשע מארק מקדניאל, והיא מנסה לשקם את היחסים עם "שוגר בר" מייק תומפסון, הלא הוא אביה של האני בו בו. עבור הציניקנים שבינינו, עלול המהלך להיראות כניסיון להחזיר את המשפחה לחיק רשת TLC ולהחיות את "הנה באה האני בו בו". אבל לא אצלנו. המדור מאמין באהבת אמת ובכוחם של החגים להשיב זה לזרועות זו אנשים בודדים שלא עלה בכוחם למצוא משהו טוב יותר. חג המולד נמצא ממש מעבר לפינה, וזו הלא המשמעות האמיתית שלו.

מאמא ג'ון. GettyImages
אם השנה/GettyImages

מועדון קרב

בפעם הבאה שאתם נסחבים בין שיעור זומבה לעוד שעה על הקרוס-טריינר, תזכרו שיש אנשים שאימון הכושר שלהם כולל את אחת הסצנות המורכבות בקולנוע של השנים האחרונות. החבורה הזו החליטה לשחזר את סצנת הקרב המפורסמת מהסרט "300", והיא עושה זאת באופן מדויק למדי, רק עם פחות מסת שריר מהקאסט המקורי. מהלך אחרי מהלך, מהלומה אחרי מהלומה - גם אם הרוטינה הזו היא לא מה שיכניס את המתאמנים הללו לכושר, היא לפחות תסדר להם 900 אלף צפיות ביוטיוב.

המאבק ההישרדותי של כוכב וואן דירקשן

אם היה אוסקר בקטגוריית ה-Vine הטוב ביותר, הסרטון הזה צריך היה לזכות בו. הוא תופס במדויק את המאבק הפנימי בו שרוי ליאם פיין מוואן דירקשן: מצד אחד חבר בלהקת הבנים המצליחה בעולם, מצד שני, ובכן, חבר בלהקת הבנים המצליחה בעולם. במהלך ביקור באוסטרליה נאות הזמר להצטלם עם כל אחת ואחת מהמעריצות שהמתינו ללהקה, אך בשניות הספורות שחולפות בין סלפי לסלפי, נמחק משפתיו החיוך המעושה לטובת הבעה ממורמרת ורוויות ייאוש. אם מקשיבים היטב אפשר לשמוע את הקול בתוך הראש שלו לוחש "זה לא שווה את זה, ליאם. זה לא שווה".

חזירים על המטוס

כל אחד נתקל פעם בחזירים על המטוס. כאלו שבועטים בגב המושב, נעמדים לדבר בדיוק מעליכם, או סתם ילדים צורחים הם מרכיבים קבועים בטיסות אל ומהגיהנום, אבל כל אלו עדיין שותפים טובים יותר לטיסה מאשר הובי. כי הובי הוא חזיר אמיתי, והוא עלה על טיסה בעל כורחו, לתדהמתם של הנוסעים האחרים. לפי תקנות חדשות של משרד התחבורה האמריקאי, בעלי חיים המסבים "תמיכה רגשית" לבעליהם יכולים לעלות איתם על המטוס. אבל מה עם הרגשות של כל השאר? או עם חוש הריח שלהם, שנאלץ להתמודד עם צואתו של החזיר, שפוזרה בכל רחבי המטוס? כל זה קרה השבוע בטיסה מקונטיקט, שלמרבה המזל לא המריאה עד שהנוסעת ובן לוויתה הורדו מהמטוס. כולנו תקווה שהובי ימשיך לספק תמיכה רגשית גם ביבשה.

חזיר על המטוס. טוויטר, צילום מסך
כמובן/צילום מסך, טוויטר

מי הרג את קירק דגלאס?

הפאדיחה השבועית שייכת לאתר האינטרנט של המגזין "פיפל", שהעלה בשוגג הודעה על דבר מותו של השחקן קירק דאגלס. ההספד פורסם על אף העובדה הפעוטה שדגלאס, נכון לעכשיו, עודנו בחיים. מדובר בטעות נפוצה יחסית במדיה הדיגיטלית, בה ידיעות שנכתבו מראש מוצאות את עצמן באוויר מוקדם מדי כשהיד קלה על המקלדת. העובדה שזה קורה בכל אתר לא מונעת מאף אחד ללגלג על "פיפל", שכותרת הידיעה שהעלה כללה בבירור את המילים "לא לפרסום" והאייטם עצמו הכיל את הקיצור TK למידע שיגיע במועד מאוחר יותר. נגיד, כשדגלאס ימות. ועדיין, זו לא טעות חמורה כמו הבחירה שלהם בכריס המסוורת' לגבר הסקסי בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבצלת. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully