וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשים: "רוק 30" רמזה על מעללי ביל קוסבי כבר לפני חמש שנים

4.12.2014 / 11:16

כבר ב-2009, בפרק מהעונה השלישית בסיטקום האהוב של טינה פיי, תוארו מעשיו של קוסבי כפי שהם עולים כעת מתיאוריהם הרבים של נשים המאשימות אותו באונס. בתוך כך שלוש נשים נוספות מצטרפות להאשמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביל קוסבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשיות האונס שבהן מואשם הקומיקאי ביל קוסבי, שופכת אור חדש על סצינה מהעונה השלישית של "רוק 30", כך הבחינה כותבת באתר הבידור Crushable. ב-2009 תוארה ב"רוק 30" סצינה שבה דמותו של ג'ק דונגי, מנהל רשת NBC בסדרה (בגילומו של אלק בולדווין) מנסה לשכנע את כוכב תוכנית הקומדיה TGS, טרייסי ג'ורדן (בגילומו של טרייסי מורגן) לחזור אליה אחרי שעזב בכעס. לשם כך מגייס דונגי את ריק, חקיין של ביל קוסבי כדי שישוחח בטלפון עם טרייסי כי הוא סבור שקוסבי היה אליל ילדותו. לצערו, זה מתפוצץ לו בפנים.

בשיחת הטלפון, בקולו של ביל קוסבי, אומר לו ריק, "טרייסי, זה ביל קוסבי. אני רוצה שתחזור ל-TDS בשביל האנשים והבדיחות והדברים".
טרייסי זועם: "ביל קוסבי, יש לך הרבה חוצפה לדבר איתי בטלפון אחרי מה שעשית לדודה של פולט!"
ריק: "אני חושב שאתה מבלבל ביני לבין מישהו אחר".
טרייסי: "1971. סינסינטי. היא הייתה מלצרית קוקטייל עם העיניים החצי-עצומות!"
ריק: "אני האיש… עם הפודינג…"
טרייסי: "אל תנסה להגיד לי מה לעשות, הית'קליף האקסטבל, עם הילדים הבהירים שלך! ג'ק! למה שתגרום לי לדבר עם האיש הזה?"

בזמן אמת זה בעיקר נראה כמו עוד אחת משגיונותיו של טרייסי, לא בדיוק הדמות הכי יציבה בעולם, אבל בפועל מובן שמדובר בביקורת נחרצת על מעשיו של ביל קוסבי, שמספר שנים קודם לכן הוגשה נגדו תביעה על ידי אישה שטענה כי סימם ואנס אותה, ועמה היו 13 נשים שהעידו כי עשה גם להן דברים דומים. ב-2005 הסתיימה התביעה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

אחד הכותבים ב"רוק 30" הוא חניבעל בורס, הקומיקאי שפוצץ מחדש את פרשת קוסבי כאשר במהלך הופעת סטנד אפ שלו לעג למשקל החינוכי של קוסבי וקרא לו אנס. עם זאת, לבורס לא היה חלק בכתיבת הפרק שממנו לקוחה הסצינה, מאחר שהחל לכתוב ל"רוק 30" רק החל מעונתה הרביעית ב-2010. צפו כאן בסצינה במלואה.

בתוך כך הצטרפו אתמול (רביעי) שלוש נשים נוספות אל אלה שכבר האשימו בפומבי את קוסבי על שסימם ואנס אותן. שלושתן, המיוצגות על ידי עו"ד לזכויות אדם גלוריה אלרד, דורשות מקוסבי מאה מיליון דולר, אלא שעל המקרים של שלושתן חל חוק התיישנות ולכן אינן יכולות לתבוע אותו בפועל. יחד עם זאת מפצירה אלרד מביל קוסבי להסכים למשפט, כי לדבריה עננת ההאשמות הזו מכתימה את מורשתו אם אכן לא עשה את הדברים המיוחסים לו.

נציגיו של קוסבי טרם הגיבו על דבריה של אלרד, אבל עד כה המשיכו להכחיש מכל וכל את ההאשמות נגדו. עד כה יותר מעשרים נשים האשימו את קוסבי באונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully